God Morgon 10/8
Godmorgon allesammans!
Tänkte hjälpa Allamej med morgon tråden, ber om ursäkt om du hade planerat att göra en tråd idag.
Sitter just nu på 3D lektion och lyssnar halverst, det är rätt tråkigt och långsamt. Större delen av tråkigheten beror på att läraren verkar vara osäker själv vad han sysslar med.
Annars så hoppas jag på att djuraffären i stan har fått hem råttströ så att jag kan rengöra buren, det är lite jobbigt att jag måste ha specifik strö för att pojkvännen inte ska bli allergisk. Men men, allt för att göra killarna glada! ;D ( då råttor inräknade )
Hur är eran morgon då? även om det kanske inte är morgon direkt.

God morgon!
Hahaha! Vad gör man inte för dessa killar? Jag sitter hemma hos min mamma och längtar efter mina Råttpojkar som är 60 mil härifrån. Mamma är inte alls lika gosig som de…
Jag tvingar då min Mamma att gosa oavsett om hon vill eller ej ;D
Jo, ibland känns det tråkigt att man inte kan ta med dom överallt. Skulle vara awesome om jag hade kunnat gosa på råttorna medan jag arbetade <3
tycker om min lilla flock på fyra, dom är fruktat söta när det kommer till kel :)
Mina är hemma i sin bur i ett hemmasnickrat hus som kastas när det inte luktar gott.

Halloj här sitter man och rullar tummarna . Är ledig och det känns jätte konstig.Ska städa burarna så fort allergimedicinen kickar in men sen är det inte mkt mer att göra den här dagen. Må gott alla