Hyllplan? (Inte ikea)
Ja, jag sitter här hemma och väntar på leveransen av en ny stor voljär till pojkarna. Det är inte ett enda hyllplan i den så nu måste jag luska ut hur jag ska lösa det här problemet. Va inne på ikea och kollade dom smarta brickorna för sådär 19kr som ja mer än gärna vill köpa, men eftersom ja inte kommer kunna åka till ikea (utan att behöva spendera 300spänn för resan dit och hem) och dessa brickor går inte heller att beställa *suckar* Så nu vill jag ha massa smarta tips på vad ja kan använda för något till hyllplan och vart detta kan finnas. Har möjlighet att ta mig till rusta, ÖB, jysk, Karlsson (finns nog fler men dom ja kan hitta på där det kan finnas billiga saker)
I think more things before breakfast than people think all day 
Jag vet inte om det skulle funka som du tänkt dig, men jag använde en skärbräda i plast som hylla.
#1 Ja, jag har faktiskt tänk på det :) buren är 52-54cm bred och jag vet inte om det finns så långa skärbrädor :/ Ska till ÖB imorgon förmodligen och kolla runt lite. Men ja, skärbräda är något som låter väldigt bra ^^
#2 Jo, det blir ju lite svårt att hitat något tillräckligt stort då. Jag sågade i min skärbräda och använde den som hörnhylla.
Har du något Åhléns i närheten där du bor? De kanke har något passande?
Har lite funderingar på om dom här ev skulle funka som hyllplan? http://www.rusta.se/lock-till-m-xxl-p95601238.aspx
Ja Åhléns har jag nära :) Men bli nog att åka och kolla på dom där locken ja länkade.
#4 Ser ut som något som skulle kunna passa riktigt bra, om du frågar mig! Jag tror dessutom att de där locken är stadiga 🙂
Kollat Biltema?
#6 Det tycker jag med, dom ser rätt stadiga ut i alla fall :) Biltema har vi tyvärr inte heller i närheten :/