God Morgon 7/10
Jag vet inte vem som kommer att skriva god morgon trådarna nu när jag ska läggas in men det blir inte jag och jag vet tyvärr väldigt lite om hur länge jag blir borta osv.
Men det är en ny vecka och ni ska ha det så bra allihopa!
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Hoppas allt går bra för dig nu så du kryar på dig fort!! Inte kul att må dåligt speciellt inte om du behöver läggas in :( Själv ligger jag i sängen och har fortfarande inte somnar :S Min dygns rytm existerar inte :P Men idag ska jag förmodligen åka och hämta en liten bur som våran nya pojke ska få bo i medan vi introducerar alla pojkar för varandra och så. Sen ligger jag och hoppas på att mina pengar från CSN ska komma in så fort som möjligt för vi har bestämt att ge upp våran hemma byggda bur och köpa en "riktig" bur. Pojkarna har just nu få och nästan inga klättermöjligheter och dom ÄLSKAR att klättra + att ja är orolig för att det inte är tillräckligt med ventilation i buren dom har nu. Så ja, en ny bur ska beställas så fort pengarna kommer in :) Det blir en Marchioro Delfi 102 som ja tänkte beställa från zooplus.dk "Billig" men stoooor!
I think more things before breakfast than people think all day 
God morgon. Idag på jobbet ska jag kånka möbler igen. Kan erkänna att jag inte har åter hämtat mig från förra veckans flytt.

Krya på dig.
Idag blir det lat dag. Kroppen är helt slut efter arbetspasset igår. Har till och med ont i hälsenorna hahah.
Go morron alla, signallära på skolan idag….egentligen inte svårt bara massor med repetition av regler och formler, woopedidoo.