Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 290 ggr
Allamej
0

God Morgon 30/9

Ja se vad som kan hända! Japp, jag är otroligt sjuk i flunsan, har problem med mitt högra ben som har varit det snälla benet men som nu är värre än mitt såriga vänstra.

Så jag skriver god morgon tråden nu för när jag vaknar kan jag inte garantera om inte febern kommer som en käftsmäll mitt i natten, då skakar jag nog ur sängen… Men som det är just nu hoppas jag på god sömn. Ha en så bra måndag som ni kan!

Lite skvaller från huset… det var party hos en av tjejerna i huset igår och jag kan garantera att deltagarna inte var drickmyndiga för jag har aldrig varit med om några som fört sånt oväsen… jag sov, men när min pensionerade granne kom ut och vrålade åt dom att hålla käften och dom bara gick till verbala attacker mot honom.. jisses, han är 75! Och sen blev dom utkörda, polis eller securitas vet jag inte men dom beslutade sig för att dra lös den limmade trapprelingen så nu ligger den i en hög ner mot källaren.

Jag skulle normalt reagera men febern var för hög, för festen fortsatte utanför mitt sovrumsfönster.

Härliga marknadsdagar…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

deeremf
1

Idag ska vi ha om celler, djur och plantor ser det ut som efter att ha sett föroläsarns PP, äntligen något jag kan mycket om!

:')
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Idag är jag ledig vilket är väldigt skönt! Ska åka ner på stan med en kompis och se om man kan hitta några vinterskor, jacka osv.

Just nu har jag morgon mys med råttor som har galet med spring i benen, dom är så söta när dom hoppar runt och slirar på golvet 😃

Igår så lärde sig Chelsea att snurra på bakbenen efter kanske 5 gångers träning *stolt* 😊

Krya på dig också Allamej!