Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 281 ggr
Allamej
0

God Morgon 23/9

Eller god natt som jag ska säga, allt är lugnt och tyst och jag känner ögonlocken falla neråt.

Ha en bra måndag

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Mosten
1

God morgon🙂Har varit vaken ett tag, sitter nu och dricker kaffe. Flera av er måste väl sova nu då ni lägger er sent på kvällen/natten när jag tittar på tiden ni skriver på forumet. Jag själv brukar ibland somna i soffan vid nio tiden om inte så lägger jag mej senast tio😴 Det kanske har med åldern att göra😉

deeremf
0

God morgon, öron anatomi lektion med fienden. (öron näsa hals doktor)

[Emelie321]
0

Fyller 25 idag, och är hemma från jobbet för att jag är sjuk 🤢 Vart utslagen i feber hela helgen, men är på bättringsvägen idag i alla fall.

Allamej
0

Grattis på födelsedagen och krya på dig! 🤗

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Zolah
0

Sitter i skolan och mår bättre dag för dag, enda  jag är osäker på är att jag är mer okoncentrerad pga att jag inte kan ta min medicin :c

men jag får hoppas det går bra iafl

mikeiko
0

Jag är hundvakt ute i bushen med asadåligt Internet -.-

Apootie
0

Hatar måndagar, men denna blev bättre när jag i morse fick veta att jag vunnit två endagsbiljetter till bokmässan nu i helgen 😃