God Morgon 23/9
Eller god natt som jag ska säga, allt är lugnt och tyst och jag känner ögonlocken falla neråt.
Ha en bra måndag
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
God morgon🙂Har varit vaken ett tag, sitter nu och dricker kaffe. Flera av er måste väl sova nu då ni lägger er sent på kvällen/natten när jag tittar på tiden ni skriver på forumet. Jag själv brukar ibland somna i soffan vid nio tiden om inte så lägger jag mej senast tio😴 Det kanske har med åldern att göra😉
God morgon, öron anatomi lektion med fienden. (öron näsa hals doktor)
Fyller 25 idag, och är hemma från jobbet för att jag är sjuk 🤢 Vart utslagen i feber hela helgen, men är på bättringsvägen idag i alla fall.
Grattis på födelsedagen och krya på dig! 🤗
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Sitter i skolan och mår bättre dag för dag, enda jag är osäker på är att jag är mer okoncentrerad pga att jag inte kan ta min medicin :c
men jag får hoppas det går bra iafl
Jag är hundvakt ute i bushen med asadåligt Internet -.-
Hatar måndagar, men denna blev bättre när jag i morse fick veta att jag vunnit två endagsbiljetter till bokmässan nu i helgen 😃