Råttor iFokus

Råttor

Etikettburen-boende-inredning
Läst 451 ggr
AliciaRing
0

Buren

Vilka saker tycker ni bäst om som era råttor har i sina burar? alltså deras favoriter och vad ni är mest nöjda med? :)) (spännande) Jag börjar : jag tycker mäst om sputniken för att den ser mysig ut att ligga i och den passar bra in i min bur. :)) Min gullegrisar gillar våningsplanen.

Stig Elvis Rufus Långsvansar <3

Zakaraa
0

Både jag och råttorna älskar Sputnikarna och sedan har jag upptäckt att vissa av damerna gillar hängmattorna som hänger under hyllplanet :)

Har även en ny inredning som verkar poppis. Ett gammalt frys-hyllplan som jag fäst i taket som nästan aldrig är utan minst en råtta på :P

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Melissa V
0

Jag gillar det råttorna gillar, är ju för dem jag gör allt. Så svårt att svara på då alla har sina små favoriter. Men får majoriteten av monstren bestämma så är det nog "dubbeldäckaren" till hängmatta

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum

UrchinFamiljen
0

Idag köpte jag en ny, större (mkt större) sputnick än vad jag hade innan, och pluttarna älskar den redan! Jag har aldrig sett så mycket ploppande, och knastrande som jag gjorde nu! ^^

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

Anothername
0

Mina pojkar fullkomligt älskar tyg"rör" som jag sytt.

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé