Tatuering
Hej!
Mina första råttor var Dooleys och Tequila och dem betyder väldigt mycket för mig. Även djuret älskar jag och vart intresserad av ända sen jag vart liten.
Jag har länge funderat på en tatuering på axel, 2 fram tassar och 2 baktassar och en svans längst skuldebladet. Funderar även starkt på den, men även Dooleys tassar bakom örat.
Har beslutångest :O
det där med tassar och svansen funderade jag också på det är riktigt snyggt! men blev istället framtassar vid nacken :)
beror ju alldeles på ifall du vill att tattueringen ska vara rätt så stor och synlig eller liten och enkel :p
#1 Okej, tog du din egna råttas tass avtryck då? hur gör man då, vad för färg ska man använda? :)
Tassarna bakom örat låter gulligt :3 speciellt när det är tassavtryck från din råtta Men du kan ju göra både och? :)
// Stephanie och hårbollarna 
#3 Bakom örat ja! Men båda vet jag ej, får se. Men kan man använda vattenfärg för tassavtryck så jag får hennes tassar på papper först :)
jag använde min egna råttas tassavtryck lät henne gå på ett papper med fingerfärg :) min mamma var det ju som tattuera mig, använde vanligt svart färg :)
#5 Hur lyckades du få bra tassavtryck?! Köpte fingerfärg förra helgen och för mig blev det antingen klumpiga tassavtryck eller alldeles för ljusa där de inte blev bra alls…
#6 Funkar inte vattenfärg tro? :)
alltså jag vet inte hur jag fick till det :p fast mamma är ju jätte duktig på att rita också så hon fixade till tassen så att den såg mer ''verklig'' ut eller vad man ska säga. men vatten färg borde väl också funka kan m an ju tycka :)
#8 Lägg upp bild! :)
*tass*