Råttor iFokus

Råttor

Etikettpresentation
Läst 470 ggr
gickan87
3

Olly the boy

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Olly kom hit i måndags kväll, full med små sår som kliade enormt, skabb. Behandlades samma kväll med stronghold och idag är han klifri. Olly har levt sitt liv sedan 9 veckors ålder som ensamråtta. Han har visat sedan dag ett att han vill ha sällskap mer än jag kan ge så jag hoppas han kan acceptera några kompisar. Olly får änsålänge bara springa på sängen när han är lös. Så hela täcket luktar just nu råttkiss. Favoritplatsen är på min axel där spenderar han dem mesta timmarna vi umgås knastrande nöjd. :)

MVH Erika :)

kundvagnsgnu
0

Å vad fint!

gickan87
0

gickan87
0

gickan87
0

Buren han kom i, helt okej inredning. En hylla, stege hus, hängmatta. Kanske lite trångt. imorgon hämtas dock en furet xl :)

gickan87
0

Helt underbart att vara råttägd igen!

Emmieline
0

Så vacker pojken e <3 avis

dyoxide
0

Åh, så söt han är! Påminner lite om en pojke som heter Angel som vi hämtade från en tjej som inte kunde ta hand om honom, tillsammans med 4 andra råttor… Angel var då ensamråtta, vi försökte få ihop honom med andra men det lyckades tyvärr inte 😕 hoppas verkligen det går bättre för er! Lycka till, riktigt fin är han 🙂

gickan87
1

#6 Ja han helt underbar! #7 Jag Hoppas Olly accepterar några kompisar. Hans liv skulle bli så mycket bättre! Men ännu har vi inte hittat några lämpliga.