Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 237 ggr
Allamej
0

God Morgon 11/9

Det har nu gått 12 år sedan katastrofen i USA. Jag minns var jag var och gjorde, gör ni?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Calcifer
1

Yep. Var hos en kompis och skulle kolla på voxpop. Minns att det var nyheter och sånt istället, och vi var besvikna - vi var bara 14 och fattade inte först vad det var som hade hänt. Sen kollade vi lite mer och jag kände mig så kall inombords när det gick upp för mig vad som hade hänt.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Anothername
0

Jag kommer inte ihåg exakt men ja är rätt säker på att jag va i skolan. I kafeterian så va alla tv apparater på med nyheterna.

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

Fjordell
0

Jag satt i klassrummet när jag fick veta vad som hänt. Jag gick i 5an då, var 11 år gammal. Läraren satte igång TVn, där de på nyheterna visade bilder om vad som precis hade hänt. Efter inslaget hade vi en tyst minut för de drabbade.