God Morgon 9/9
Måndag igen, solen lyser starkt och jag sitter med min kaffekopp och hoppas att dagen inte slår mig i bakhuvudet
Vad gör ni? Skola, jobb vad mer?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
God morgon! Rapport från Bergen i Norge: kaffet drucket och studiedagar påbörjad. Istället för att plugga dämpar jag min abstinens efter mina husdjur genom att se bilder på era samt läsa vad ni skriver. Här i bergen gör jag praktik som bioingenjör på sjukhusen. Det är himla fint. Är här som internationell student och njuter av hur vacker denna staden är. Tack för att du skriver på rif och förgyller min vardag.
Lyckades få ihop min flock igår efter några försök. Känns bra. Idag blir det skola som vanligt :)
//Nike
Sitter och tragglar med att byta telefonoperatör vilket inte är enkelt alla gånger. Försökte få ut råttorna men dom är alldeles för slöa och vill ha sovmorgon.. ;)
Funderar på att göra iordning frukost, men är alldeles för lat..
#1 Jag skrev söndag först… men sen insåg jag att det var måndag… Liiite dagavill är jag nog.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Trött, sovit massor sedan torsdags natt. Tror det är mycket bra, tror jag tagit på för mycket att göra ( svårt att veta hur man ska göra, kommer nog att försöka bena bort saker som inte är viktiga )
Idag så tecknar jag på skolan, dom har aquarelle kurs som jag gjort tidigare :P
annars kanske jag ska iväg ikväll och göra rpg gubbe, hoppas bara att jag inte är död innuti då det är dags
Jag håller på att packa, städa lägenheten, förbereda råttmat m.m. till råttvakten. Åker nämligen utomlands om några timmar 😃
Ska på arbetsintervju om ett par timmar. Är rätt säker på att jag får jobbet, det är via en kompis och de har akut personalbrist. Lite nervöst är det eftersom det är många timmar, men få dagar i veckan.
Jag går på FK annars och det kan bli lite strul med papper, men de måste ju tycka att det är bättre att jag har ett jobb, inte sant?
#7 Tips - var otroligt tydlig med FK att du sökt jobb osv.
Jag fick otroliga svårigheter när jag gick på FK och hade sökt jobb, dom ansåg att jag då skulle vara återbetalningskyldig och gudvetvad helt out of the blue.. :P
#8 Jag har aktivitetsersättning som jag kan pausa om jag vill… Vi har ju samarbete med AF också så jag tror nog bara de blir glada om jag får ett jobb. Vi jobbar ju för självförsörjning så :) Men jag säger inte ett ljud innan jag vet att jag fått något jobb :)
Jag vaknade redan vid halv 7 imorse. Klev upp och passade på att ta ut råttorna någon timme eftersom båda va uppe och sprang i buren och verkade uttråkade. Efter att vi varit ute så la jag mig i sängen för att lyssna lite på ljudbok men självklart somnade jag *suck* och vaknade nu med huvudvärk :/ Planen för idag va att städa hela lägenheten och även tvätta men det får vänta till senare idag. Så än så länge har ja inte mycket planer :)
I think more things before breakfast than people think all day 
JAG FICK JOBBET!
#11 Graattiiis! 😃
Grattis!