(S) 2 honor.
PimPim
födelsedatum: 25/4-13
färg, teckning o hårlag - Roan, toppörad, slät.
kön - Hona.
kullstorlek vid födsel - Vet ej.
faderns namn, födelsedatum, vikt - Vet ej.
moderns namn, födelsedatum, vikt - Vet ej.
syfte med omplacering: Jag har fyra stycken råttor hemma i min lilla etta. Känner inte att jag har tiden eller riktigt kunskapen att göra dem tama och vill dem ska komma till en person som har mer tid för dem.
Karaktär: Hon är väldigt kontaktsökande, springer alltid upp på gallret när man går förbi. Väldigt nyfiken utav sig och kommer bli en himla fin råtta så fort hon är tam.
Pris: Bestäms med köparen. Hemmet är viktigare än pengarna.
Finns i: Göteborg
Pepsi
födelsedatum: 25/4-13
färg, teckning o hårlag - Black, toppörad, slät.
kön - Hona.
kullstorlek vid födsel - Vet ej.
faderns namn, födelsedatum, vikt - Vet ej.
moderns namn, födelsedatum, vikt - Vet ej.
syfte med omplacering: Jag har fyra stycken råttor hemma i min lilla etta. Känner inte att jag har tiden eller riktigt kunskapen att göra dem tama och vill dem ska komma till en person som har mer tid för dem.
Karaktär: Hon är den lugna utav dem två och aningen blyg utav sig. När man ger henne tiden så kommer hon fram och vill inspektera men hon trivs mest med att umgås med hennes syster. Aldrig bitit mig.
Pris: Bestäms med köparen. Hemmet är viktigare än pengarna.
Finns i: Göteborg
Kontakta mig: turbopsyk@hotmail.com
Om annonsen ska vara låst eller ej - EJ låst.
Buren och tillbehör medföljer honorna.
I'm not crazy. My reality is just different from yours.
Hej! Hoppas dom hittar bra hem snart! :-) vill bara tipsa om att inte använda spån som du ser ut att ha på bilden. Till råttorna du ska ha kvar, det är superdåligt för deras luftvägar. Använd istället tex alspån, tidningspapper med rivet tidningspapper på, "Borris" mattor från Ikea 4kr st :-) mycket bättre för dina små.
#3 . Hej!
Det vet jag, men det var så jag fick hem dem så jag kunde inte bestämma underlaget. Dem har ToaLätt som burmaterial 😉
Super :-)
Tass.
Honorna är uppfödda i Zoo butik men jag har träffat bådas föräldrar och det var fina och friska föräldrar. Honorna finns fortfarande kvar, hemmet viktigare än pengarna. Maila mig eller skriv ett PM på iFokus om du/ni har några frågor! 🙂
Tråden kan tas bort, honorna är sålda :)
Tråden låses på TS begäran.