(O) 4 honor
På bilden Aili.
Vet ej 2012
Vet ej vad färgen kallas
Hona
Vet ej
faderns namn, okänt
moderns namn, okänt
omplacering pga. inflytt hos en rumskompis som är allergisk
omplacering- hon trivs väldigt bra i flock, är energisk och vill gärna leka, hon äter mycket
0
ort där råttan/råttorna finns- Uppsala, kan fraktas inte alltför långt eller mötas halvvägs
018-4722978, zynga.sara@gmail.com
Sarasacha
Rouge
Född 2012
Agauti european belkshire missmarked
Hona
Vet ej
Faderns namn, okänt
Moderns namn, okänt
omplacering- hon trivs väldigt bra i flock
0
ort där råttan/råttorna finns- Uppsala, kan fraktas inte alltför långt eller mötas halvvägs
Sarasacha
Harriet
Född 2012
Mink european berkshire missmarked
Hona
Vet ej
Faderns namn, okänt
Moderns namn, okänt
0
Sarasacha
Vicky
Född 2012
Vet ej
Hona
Faderns namn, okänt
Moderns namn, okänt
0
Sarasacha
Jag är otroligt besviken just nu, jag trodde att jag hade hittat ett toppen hem åt mina tre tjejer hos dig. Dom har vart hos dig i en månad, och du ska redan skicka dem vidare trotts att du lovade ett livslångt hem. Du borde väl ha vetat för en månad sen att du skulle flytta ihop med din kompis?
Kan du komma och lämna Aili, Harriet och Doris i Köping så tar jag hem dem igen. Dom är inga slit och slängvaror.
Harriet är ju helt kal runt nacken och Doris är kal på ryggen? Hur ser Aili ut, för det är inte hon på bilden… 😢
Fy vad ledsen jag är just nu.
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Bor i Uppsala och önskar att jag kunde ta dom, men mamma säger nej.
//Nike
Harriet och Doris (Rouge) är inte födda 2012.. Harriet är snart 3 år gammal, och Doris är över 2 år.
@chade; det var helt oplanerat men jag kom inte in på programmet jag sökt och då får jag inte bo kvar där jag bor. :( Jag är väldigt ledsen över detta. Och det är som det står med sorg som jag måste adoptera bort dem.
De kala fläckarna vet jag inte vad det beror på, det kan vara den nya, Vicky som har bråkat med dem.
Sarasacha
#8 men varför låter du dom sitta ihop när du ser att Vicky barberat dom?!
Ska genast fixa det!
Men jag kan ta mig till Köping nästa vecka, vilken dag passar för dig, jag kan inte på måndag eller tisdag.
Sarasacha
Vilken dag som helst funkar för mig
Vid behov om det är akut o leverans kan ordnas innan den 20/9 till Köping kan de sannolikt bo tillfälligt hos mig i Storvreta (1.5 mil norr om Uppsala) sålänge. Men hoppas det ska lösa sig för töserna, vilken ledsam situation. Vart kommer den fjärde råttan ifrån?
Den fjärde adopterade jag av en tjej, en privatperson och hon har okänd bakgrund, man vet inte vem hennes föräldrar var eller så. Hon är ett mysterium.
Men henne har jag hittat ett hem till så det är lugnt, tack för att du vara beredd att ställa upp! :)
Sarasacha
Dom där kala fläckarna kan lika gärna vara skabb eller nån ohyra. Men hoppas dom hittar ett fint och långvarigt hem nu!
- " -Nanniis-"-
#15 ja det är väl ännu värre?
Det kommer de att få, i alla fall tre av dem, så fort de kommer hit igen.
Rexade råttor kan ju snabbt bli lite tunnhåriga utan att det behöver vara något fel.
Alla mina rexade fick då tunn päls på ryggen när dom blev äldre.
Jag har PM:at dig.
//Nike