God Morgon 5/9
God Morgon gott folk! Vad händer denna torsdag? Jag försöker få hem kissen eftersom dom inte ska upp hit i helgen. Om dom inte kan eller ingen kan så blir det ingen kisse för mig och Gibson… Lite ledsamt att se sin kattvän vara deppad.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Skola som vanligt, sedan snabbt hem och ge råttor mat osv och sedan extra matte på kvällen. Tråkigt men nödvändigt.
//Nike
Hoppas det ordnar sig TS! Själv ska jag till skolan, stackars råttorna som får vara ensamma under skoltimmarna. Men så är det. Sen ska jag försöka göra läxor och fundera ut lite saker att köpa i helgen, för då ska jag och min pojkvän ha myshelg med sushi och liknande! Är liteförkyld också, blä.
#2 fett mys! Vill också ha sushi! Jag ska till sjukan och ta benmärgsprov :(((((((( INTE kul.
MVH Ciwi
#3 ja det ska verkligen bli mysigt! Vi ska prova på att göra själva för första gången :D Oj benmärgsprov! Har aldrig gjort men önskar dig lycka till!
Jag sitter och nickar till på jobbet. Suttit här i över en timme och väntat på att brukaren skall vakna så jag kan få kaffe. Men verkar dröja en stund till. Sköna är att datorn gett med sig och startar felfritt nu. Lyckades ha den igång hela går dagen utan att den frös och hackade. Så jag tror jag har hittat buggen i drivrutinerna som strulat.
Så nu tänkte jag slänga upp månadens råtta igen. Strular det med att göra en omröstningstråd så vänder jag mig till medlemmarna *host host* Zakaraa ;-)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.