Utstött?
Jag snackar om mig nu, det känns som om folk här har något emot mig. Känns stelt och kallt när jag svarar på något inlägg eller får svar. Jag undrar bara asså, om någon nu faktiskt har något emot mig så säg det nu så är det över sen liksom. Ja man kan ju alltid fråga. Tack för mig, ha en underbar kväll med era små pälstottar! :-) Mvh Erica
http://sunflake.weebly.com
Hälsningar Erica och råttorna :)
Jag tror verkligen inte att någon har något emot dig överhuvudtaget! Tråkigt att du känner så, men det är så himla svårt att uppfatta saker och ting positivt ibland när det handlar om text. Använder man inte smileysar så ofta så kan man lätt klassas som "dryg" i andras ögon. Jag använder inte gärna smileysar så ofta, men jag brukar försöka klämma in någon ibland, så man inte missuppfattar mig alltför lätt.😉
JAG har i varje fall absolut ingenting emot dig eller någon annan här inne. I mitt huvud är vi alla här för att hjälpas åt och finnas där för varandra, då vi trots allt har ett gemensamt intresse för dessa underbara långsvansar! Sedan kan det ju förekomma en del meningsskiljaktigheter som inte löses på bästa möjliga vis, men så är det när det är människor inblandade, eller när det överhuvudtaget gäller levande varelser. Det går ju inte alltid att hålla allting perfekt, men det är ju vad våra kära moderatorer är till för, att upprätthålla ordningen i detta lilla zoo som går under namnet Råttor i fokus.❤️
Jag gillar alla här på RiF. Underbart gäng allihopa! Du inkluderat 😊
//Nike
Jag känner inte av nån utsöttning av någon här. Jag tycker det har blivit en kanon bra stämmning här på rif. Tråkigt att du känner så , för det är inte meningen
Verkligen inte! Jag personligen har inte sett något och även om jag är lite frånvarande pga. tävlingen så näe. Du är en omtyckt medlem 🌺
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Aaw tack. Vad söta ni är :-) Anledning till att jag känner såhär är dels pga en medlem här som blev arg på mig och skrev ett inlägg här om hur dålig uppfödare och att ingen borde köpa av mig osv trots att hon aldrig ens mött mig. Väldigt elakt och omoget. Så tänkte mest om folk tror på det, och sen kan man väl missuppfatta :-) Men då vet jag att det finns bra, och väldigt söta medlemmar här hehe blev verkligen glad av vad ni skrev :-)
http://sunflake.weebly.com
Hälsningar Erica och råttorna :)
jag har inget problem med dig!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!