God Morgon 4/9
Här blir det pärlande, gosande, kanske städande under dagen men som det känns nu så är det troligaste sooooooooovande 🤦♂️
Vad ställer rat pack gänget till med idag då?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Men vad du är uppe tidigt! Själv har ja inte ens hunnit somna än. Idag (efter att ja sovit) har ja nog inga planer alla. Har städat hela dagen så det ska bli så skönt att få vakna upp till en fräsch och fin lägenhet. Vart till och med storstäderna på mig själv med en lång och skön dusch för att sen krypa ned i rena lakan! Det va underbart. Så vi får se vad som händer när jag vaknar. Kanske uppdaterar mer då :) En sak är säker som ska göras i alla falla, Träna!!
I think more things before breakfast than people think all day 
Jag ska roa ett gäng praktikanter då chefen ska vara ledig, och arbetsledarna antingen har semester eller är sjukskrivna. Det kommer att bli prövningarnas dag.
Ska åka till sjukhuset och röntga huvudet. Ser allt ok ut tar de vätska från ryggraden. Hoppas de finner något snart!
Skola som vanligt :( 2 timmars So på morgonen :/, efter skolan blir det hem och mysa med mina lånhsvansar så mycket som jag kan för sen ska jag på min teater ;)
Ledig idag, så ska göra läxor och bara finnas :) Hade velat sova extra men pojkvännen kom på ett geni drag att ta rollerblades till jobbet ( första gången han testade dem också :P ) så det var bara att pallra sig till honom med skor. Våran hund var iafl lycklig haha ^^
idag är det en jobbfri dag vilket betyder att idag blir det att ta tag i all rått-shopping som jag köpte igår = Sy massa hängmattor! 😃
#3 ajajaj stackars :( vätska i ryggraden låter inte kul :(
MVH Ciwi
Jag sk städa råttbur vilket jag dragit på för länge nu xD å tvättstugan är bokad heeela dagen -.- men men ^^ Medans jag väntar på maskin så ska råttorna få komma ut och springa av sig i sängen ^^
#1, Jag gick och lade mig strax efter att jag gjorde tråden, annars skulle dom inte komma upp förrän runt 10-11 på förmiddagen och då är ju morgonen över 😃 När slutar det räknas som morgon förresten?
Fridborg, Lycka till och jag håller tummarna 🤗
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
hmm, när föräldrarna klagar på att det snart är lunch? så vid nio /halv tio skulle jag tro? xD
Är på skolan nu, vill bara hem till mina pälsbollar. Dom som räddar min dag varje dag.
//Nike
Okej, det här med att stoppa nålar i ryggraden är INTE skönt! huvudet är i varje fall bra :)
jag ska ta benmärgsprov imorgon :( #12
MVH Ciwi
#13 Usch! Det ska vara värre än att kolla vätskan som jag gjorde bara. Men ja… det gjorde inte så ont, det var mest… obehagligt. Det går inte att beskriva känslan, den är inget man upplevt tidigare.
En sak vet jag, man överlever! :)
(Och den som vill se bild på nål ur ryggen det rinner vätska ur kan PM:a mig :P )