God morgon 3/9
God morgon god morgon hör fåglar sjunga glatt osv osv…
Jag vet inte ens om det är rätt text… Men vem bryr sig. Det är tisdag och igår blev det klart att jag kommer att få hem en omplaceringskille som sällskap till min Gibson som blev så deprimerad efter att hans vän avlivades pga anorexia. (katter)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

God morgon är det inte! Måste till Umeå för att ta blodprovet på Mickelina. De lyckades ju inte ta något blod från henne i Lycksele.
Men 3:e gången gillt och drygt 22 mil enkel väg för vetrinärbesök… Jippie😭
Mia//
Idag blir det stor "rått-shopping" åt mina flickor. fokus liggerpå att köpa tyg, tråd, nålar osv för att kunna tillverka lite nya hängmattor eftersom allt är slut här hemma! Sen blir det ett sent jobbpass:)
Jag beklagar Mia. Fy så jobbigt att fara så långt. 🤮
Jag gav upp att sy hängmattor fort… det blev handdukar upphängda i krokar istället 🙂 Finns superbilliga på jysk 😃
Jag gör detta för sista gången, jag orkar inte hålla på att dela länken hela tiden utan kan göra det om jag blir ombedd Men här kommer den iaf. Länken som kan ge mig en chans på ett nytt liv fyllt med kreativitet
https://www.facebook.com/umeafashionweek/app_178789222301006?app_data=%7B%22d%22%3A%22veronica%22%7D
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Tyvärr kan jag bara rösta en gång Allamej :( Kan dela på FB när jag kommer hem och se om nån i min vänskaps krets kan hjälpa. Idag började jag min morgon klockan tre, vred och vände mig tills jag blev less. Bestämde mig att sminka mig då jag hade så lite att göra i vartfall :/ Har även fixat så alla mina konst läxor är gjorda ( bland annat en teckning på mina fötter lol ). Nu ska jag bara hoppas at jag är alert dom resterande timmarna i skolan. Det är min dag hittils
Jag vet att man bara kan rösta en gång, tack Zolah 😊
Ni har roligare konstläxor än vi hade 😃
men dom kan ingenting om smådjur , veterinärerna i lycksele. om dom nu inte blivit proffs sen jag bodde där.
idag ha ja varit i skolan å ska måla ett sista varv på skåpet till råttorna idag. möjligtvis ta fram symaskinen å fixa saker också..om ja orkar.
/emdi
#6 Vi har en del veterinärer som är väldigt intresserade av råttor och att lära sig allt om dom så jag kan säga att dom har blivit bättre. Att ta blodprov på en råtta är inte enkelt för nån, har du någonsin blivit felstucken på en vårdcentral? Gissa då hur svårt det är att hitta venerna på råttor.
Nu är det iofs jätte sent på kvällen men jag passar på att skriva ändå :) Idag har vi hittat på massor här hemma. Hade picknick ute på balkongen med råttorna som fick partaja på majs och ärt blandning :) Sen har jag sytt en sov kub till dom. Vart väldigt populärt. Gjorde även ett rör av 2 PET-flaskor och 2 knä strumpor :) Sen har jag varit så duktig att jag tagit itu med städningen vilket har blivit lidande den senaste tiden :/ Och nu håller jag på med maten (stek, sås, potatis) Det vart väldigt sent ikväll (blir väll inte klart för ens runt halv 11) Men bättre sen Än aldrig :D Ps. Jag tycker dom här trådarna är awesome. Alltid kul att se vad folk hittar på om dagarna :)
I think more things before breakfast than people think all day