Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 557 ggr
AliciaRing
2013-09-02 00:17
1

HALLÅ!

När ska månadens råtta visas?!

Stig Elvis Rufus Långsvansar <3

Allamej
2013-09-02 00:43
0

Det kommer, vi som är här bakom har liv borta från datorn vi med men det kommer 🙂

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

zickan
2013-09-02 01:00
1

Jag har nått fel på min dator med bios inställningarna som gör att den överhettas på två sek och startar om. Lyckades få igång den i kväll innan jag skulle hem från jobbet men nu startar den inte. Även fel på lite annat som behöver bytas. Har försökt mig på collage i mobilen men det var lite knepigt att få till det. Är det nån medlem som vet hur man gör en omröstning med collage eller kan publicera alla bidrag i en tråd och ta rösterna direkt i tråden, sedan räkna ihop. Så är det bara att köra på med en omröstning för förre månadens tävling. Annars kommer det så for jag har tid att fixa min dator.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Zakaraa
2013-09-02 08:25
1

Om ingen annan gjort det innan jag vaknar igen så får väl jag görat men just nu kommer jag däcka i förkylkingen. Ses om några timmar.. förhoppningsvis utan yrseln.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

kolpa
2013-09-02 09:05
0

Men då blir det väl septembers råtta och inte juli eller vad det var?

Zakaraa
2013-09-02 17:03
1

Nu finns Augustis röstningstråd uppe
Länk

Allamej
2013-09-02 17:04
0

Tack!

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Zakaraa
2013-09-02 17:06
0

#6 Inga problem :)
Har inget bättre för mig när jag ligger med dunderförkylning :)

Allamej
2013-09-02 17:07
0

Bihåleinflammation här 😃🤮😴

Zakaraa
2013-09-02 17:09
0

#8 Usch och fy. Vi får krya på oss snabbt! ;)

Allamej
2013-09-02 17:34
0

Jo, planen är just det 🙂