Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 363 ggr
Allamej
1

God Morgon 2/9

Måndagen är tillbaka, vardagen gör sitt brutala intrång i våra liv. Så vad händer hos er idag?

Jag och min älskade Lilith ska njuta av det svalare vädret innan det vänder och blir högsommar igen.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

minky
2

Nyss hemkommen från jobbet här. Ska hinka i mig en balja kaffe o göra mig redo för 1a dagen i skolan ^^ erkänner att det kanske inte är den bästa uppladdningen att jobba natt men men…. Behöver ju pengarna… =P

:')
2

Fört plågsamma skoltimmar, sedan hem och fixa inför nya bebisens hemkoms :D

kolpa
1

Skola, skola och lite mer skola…. :( Sedan blir det förmodligen Ikea med en kompis och efter det hem och mysa med mina gullungar som jag saknar sååå :)

Ciwifrukt
2

Hemma idag och ska bekanta mig mer med nykommlingen Wirri. Hon verkar ha gått in bara i flocken och det märks hur glada de andra är övr henne. Så titta på och mysa med dem är hela min dag tror jag :3

MVH Ciwi

wintermynta
0

Ska städa upp i råttrummet. Min odjur har lyckats krafsat ur all spån ur royal suiten ner på golvet. Är måttligt glad just nu.
Sen ska jag försöka hitta nya burar då jag lessnat på RS.

deeremf
1

Psykoakustikk som det så fint heter, hur ljud påverkar oss och hur vi uppfattar dem, ganska roligt att höra ett bach stycke spelat baklänges och sen vänder de på det.

Låter fortfarande fel.

Audionomstudier är riktigt roliga. :D 

Kan också tillägga att planen idag är att köra soffor osv från en lägenhet till en annan, våran gratis inneboende flyttar ut så vi ska hjälpa henne.

Sen blir det massa tid med samboaren och sonen utan irritationsmoment av en 4 månaders och en 3-åring som gapar och skriker.

Fridborg
0

Efter 2 veckors sjukdom har jag mycket att hinna ikapp. Städa äcklig bur till exempel, tyvärr är det en sån sak som blir lite lidande. Men jag har orkat byta material, mat, vatten och sånt, men inte så mycket mer. Så om jag orkar efter disken idag blir det en ordentlig skrubb. Är fortfarande inte helt återställd så får ta en sak i taget. 

Önskar att Mr Söt kom oftare och diskade (det är faktiskt det första han gör när han kommer hit, han står inte ut xD)

zickan
1

Jag jobbade 28 timmar i helgen. Har varit en seg och skön morgon. 
Började med att lyfta på täcket och putta på hundarna så de kröp närmare. Massa mys innan vi äntligen drog oss ut på en rejäl lång tur innan magen började prata om frukost. 
Blev en mys frukost med några äldre råttorna och små pyssel. Skall snart iväg och köpa mer rengörningsmedel och skeppa in rs burarna i duschen.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Anothername
0

Just nu väntat jag på lite lunch som ligger inne i ugnen. Sen ska jag försöka kolla igenom den nya kursen jag började idag (pedagogiskt ledarskap) Ska även få in någon slags träning i dagens schema och självklart mys pys tid med råttorna :)

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

darkness
1

Sitter på jobbet, sluta för 35min sen mws väntar på att mamma ska sluta sen ska vi dra till biltema i örebro o köpa cykel :3

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig