Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 427 ggr
Allamej
1

God Morgon 1/9

Nu är det den första söndagen i september. Vad ska ni hitta på idag?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

:')
1

Godmorgon! Idag ska jag bara vara hemma och göra läxor med råttorna till hjälp (hur det nu ska gå….). Imorgon kommer en ny bäbis hit ^^

emdi
0

ska på loppis, kanske hittar ja nå till råttisarna=)

/emdi

kolpa
0

Idag ska jag stor städa mina pojkars bur och mina älsklingar ska få bada "jippi"… Sedan ska jag packa upp och få iordning på alla saker jag köpte på Ullared igår :)

thildatessie
0

Idag står städ och fix på schemat. Det regnar så det blir bara obligatoriska hundpromenader :) råttorna äter sin mat just nu :)

:')
0

Har städat buren och rummet nu och ska snart till IKEA. Ska bli kul med lite ny inredning :>

Allamej
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon bad mig i första morgontråden att visa vad jag pysslade med just nu… Och här är en bild. Naturlig storlek 😇

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor