God förmiddag! 30/8
Oj så det kan gå när man blir trött! Helgen är här så vad ska ni hitta på?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Är den? xD (MVH Dagvild)
Jag är förhoppningsvis på benen och ska se på film med Mr Söt (människa, inte råtta) om jag orkar mig upp ur sängen. Svårt att planera helgen när man inte vet hur man kommer må, men den kommer vara lugn i varje fall.
Jo, det är fredag, jag kollade… Måste alltid göra det.
Hoppas du kommer att ha riktigt trevligt med Mr. Söt 😃 Vad blir det för film? Säg skräckis och om inte så ljug 🤫
Jag kommer att pärla och gosa med mina djur under helgen. Och sen så kommer jag att vara jättenervös över tävlingen.
Nu ska jag vara skamlös. Snälla goa ni. Om ni kan tänka er att rösta på mig så att jag får visa mina smycken under Umeå Fashion Week och låta mina underbara kusiner gå på catwalken och faktiskt ge mig en chans till en framtid inom haute couture smycken. Snälla, det tar bara några sekunder, ni behöver bara trycka på Gilla knappen och om ni vill kan ni dela så kanske fler röstar.
Jag är ensam om att göra smycken och detta kan öppna upp dörrar för fler pärlare.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Ska gosa med husdjuren, kolla serier och invänta Söndagen då min sambo kommer hem igen. ^^
Just nu sitter jag i skolan i väntan på att få åka hem, sedan ska jag och mamma åka i bilen i 45 minuter för att hämta en voljär och sedan tillbaka 45 minuter haha! Värt! Och imorgon kommer min kära mormor att sova hos mig, så hon ska ta med sig sin sy maskin och lite filtar osv så blir det bara massa sy och mys med råttisarna! 😍
I helgen ska jag diska, färga håret(äntligen!), ha filmkväll och kanske sy.
Och om jag orkar så ska jag dammsuga lite mera och rengöra toaletten.
Umgås med Platon är självklart, lilla skiten blev ju hux flux ensam nu i veckan så det är synd om honom.
Han ska få vara med på min och min polares filmkväll, och så ska han få egna snacks att mumsa på så försöker han förhoppningsvis inte sno våra. xD
Det är synd att jag inte kan ha honom på golvet iom bekämpningsmedlet mot pälsängrarna, för det begränsar vad han kan vara med och göra. Han tycker nämligen att det är tråkigt att sitta på axlar.
💣
Idag ska jag åter till Västerås och min skola och fortsätta med n0llningen. Ikväll blir det premiär på kåren och imorgon hade jag tänkt sova så länge jag bara kan! Helgen blir nog annars lugn, men ska försöka hinna med att träna då den har legat lite på is de senaste dagarna och på Måndag börjar skolan igen. 🙂
Jag puttade puttade lite på hundarna tidigare och kollade om de verkade intresserad att gå ut. Men de reagerade knappt. Så jag har legat i sängen med en kopp kaffe och surfplattan ett tag. Lekt med lite bebis bilder.
Trode jag skulle jobba i dag men så var det ju inte. Härligt nog är man ledig hela dagen. Har ätit frukost med några av mina grabbar. Medicinerat Faith som har snedskalle och gett alla barngröt & kokta ägg.
På nått skumt sätt känns det som man har mer energi när man trode att man skulle ha jobbat och visat sig vara ledig, än när man verkligen är inställd på att vara ledig.
Tänkte köra in hanarnas rs i badrummet och skrubba den. De har kladdat ned gallret med blåbärssoppa, så det ser ut som varit slakt.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Sitter och ojjar mig, ontet jag inte hade igår verkar komma idag istället :/ mest ofokuserade personen i världen idag.
bygger en bur av ett vitrinskåp just i helgen, sågat hål å målat ett första lager färg.
annars så ska jag gå på megaloppis på nolia på söndag och ladda inför måndag då jag börjar skolan igen.
ska nog träna lite också…beach 2014? haha
/emdi