Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 560 ggr
Alenzi
0

(S) Hängmattor!

Halloj! Hittade lite oanvända hängmattor. Eftersom det är slut med råttor på ett BRA tag framöver är det bättre att de kommer till användning någon annanstans.. Jag har lite uppklippta bitar liggande också som jag kommer sy upp senare. 
_
Varning - hängmattorna syddes för eget bruk.. ;) Man får stå ut med skönhetsmissar, med andra ord. På håll är de fina x) _

Tänkte att vi kör lite auktion, så får ni själva avgöra vad som är rimligt att betala. Ledande bud torsdag kl 12:00 vinner auktionen. :) Köparen står för evt. porto och jag skickar med posten efter inbetalning på bankkonto. Hängmattorna finns i Lund, avhämtning är välkommet. 

Porto för alla tre: 24 kr

Porto för en: 12 kr 

(Hängmattorna är kvadratiska och ca. 30-35 cm längs sidorna)

Alenzi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hängmatta ett - stadigt mörkgrått tyg i botten, med grön fleece ovanpå. Hällor i svart- och vitrandigt band. 

obs - Tyget ser nästan svart ut i verkligheten, INTE blåaktigt som på bilden.

Alenzi
1

Hängmatta två - söt hängmatta i rosa och vitt :)

Alenzi
0

Hängmatta tre - Samma tyg i botten som i nummer ett, vit fleece. Mycket stadiga hällor i kraftigt nylonband.

Alenzi
0

Ledande bud:

Hängmatta ett - 0 kr (ingen)

Hängmatta två - 0 kr (ingen)

Hängmatta tre - 0 kr (ingen)

SiriR8
0

Jag lägger ett bud på 10 kronor på den rosa.

Zakaraa
0

Börjar med att lägga 15kr på alla var (så 45 totalt)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Alenzi
0

Ledande bud:

Hängmatta ett - 15 kr (zakaraa)

Hängmatta två - 15 kr (zakaraa)

Hängmatta tre - 15 kr (zakaraa)

🙂

zickan
0

Vore kanske smart med ett slut datum på när auktionen är klar ;-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Alenzi
2

#8 Ja, jo, faktiskt x) Vår kära Sajtvärd har också påpekat det, och fixar :)

Alenzi
0

Ooooch hängmattorna är sålda! ^^

Zakaraa
0

Betyder det att jag vann? xD Har inte sett något sista datum :p

Alenzi
0

Ja det gör det! Jag tänkte först avsluta auktionen första dagen utan bud, men jag fick sätta ett datum (se #0) vilket iofs säkert var lika bra - och eftersom annonsen gick ut idag är hängmattorna dina! x) Tjoho! PMar du mig adress (om du inte vill hämta?), så kan jag skicka över kontonummer?

Zakaraa
0

Jaha det fanns ett datum nu :p Trevligt! De kommer användas flitigt nu när jag har ett gäng extra burar :D Har du möjlighet att PMa mig istället? Håller på att springer funt och städar så skulle vara superbra :) Bor ca 8timmar från Lund så upphämtning blir det inte, hehe :)

Alenzi
1

#13 Absolut, jag skall bara rota rätt på det där numret.. Inte sugen på en liten tripp? Förstår inte alls vad du menar. PMar dig om ett litet ögonblick :)