Imorgon gäller det!
Imorgon ska jag och mamma åka och hämta mina två tösers nya bur, vilket tar 30-45 min men det är det klart värt att åka! Jag tror inte att någon hyllplan hör till, isåfall så får jag beställa det så fort jag har pengar till det, eller göra egna 😉 Så råttorna får bo kvar i sin första bur så länge, åh ska bli så kul! Mormor kommer hem till mig och sover över på Lördag, då ska hon ta med sig sin sy-maskin och lite tyger osv så att jag kan sy hängmattor osv till töserna! Allt känns så bra just nu, allt flyter på precis som jag tänkt mig! Lycklig chey!
Bilden här nedan så står det att det får plats upp till 7 råttor! Lät mycket, men det stämmer väll? Måtten är exakta osvosv. Åh vad jag vill ha fler råttisar, underbaraste husdjur jag nånsin ägt!😊
Spännande. Skönt att höra lite positiva vibbar när man själv gått i depp dvala igen.
Hoppas buren är bra och fin :D
I think more things before breakfast than people think all day 
#1 Åh.. Man har sina perioder, vilket jag nyss blev fri från, ett tag iaf! Hoppas allt går bra med dig ändå!
Fast det är riktigt skönt att ha små rådisar som förgyller ens dag. Är extremt stressad över massa saker och valde att gå ut på balkongen och ta med mig råttorna så vi va där ute i flera timmar medan jag satt och pluggade. Väldigt rogivande att se dom busa :)
I think more things before breakfast than people think all day 
#3 Åh ja, absolut! Man blir nästan tårögd emellan åt då dom bussar, pussas o ska gosa hihi