Glad
Är så glad, Jag har ju nu en flock på fyra killar. Där ett tag hade jag extremt jobbigt då jag bara hade sockerkaka och Torsten, och Torsten visade inga bra tecken. Var väldigt rädd att Sockerkaka skulle bli ensam innan jag hade fått tag på en ny kompis, men nu känns det lugnt.
Numera har jag två killar till som heter Artemis och Fowl, Artemis kommer från 'Mc kullen' och hette igentligen McDonalds ( haha aww ). Och Fowl är finne, och hette Tearcmir Take Over The World. ( är fodervärd åt honom, Sockerråttan är egentliga ägaren )
Jag känner riktigt hur hela buren har lyft, det är mysigare och känns tryggt. Har alltid en goshög på hyllan numera, Torsten är verkligen bra med dom yngsta. Det känns också som han mår bättre, men jag vet inte. Han låter inte lika mycket som innan men det kan bero på att han inte är lika nära mig då han inte är i sjukbur längre
Hursom så verkar det gå jätte bra, det är verkligen en helt annan energi än förut. Och jag är så glad… Nu ska jag bara fatta beslut om när Torsten inte klarar mer, vilket jag tycker är svårast. För han är pigg, han busar till och med nu, men han låter illa och jag har sett honom för nån dag sedan andas mer med hela kroppen. ( annars satt ljudet mer i nosen, och han 'jobbade' inte med att andas med hela kroppen )
Killarna Artemis och Fowl
Grattis ❤️
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor