Ikea
Funderar på att ta bussen intill Örebro imorgon & handla Borismattor till grabbarna & lite annat smått & gott :)
:)
Fungerar dem bra att använda i buren? :)
Stig Elvis Rufus Långsvansar <3
Bästa underlaget jag har använt! 👍
Men går det att slänga in dem i maskinen? :)
Japp🙂Jag tvättar mattorna i 60 grader och torktumlar dem också, förrästen kör jag fleecen och hängmattor mm på 60 grader med, jag slänger in allt i samma tvätt.
De blir bara bättre efter några tvättar. Mjukare och smidigare. Jag brukar tvätta dem innan jag använder dem första gången. Jag tänker att de kan vara behandlade med något eftersom det är dörrmattor. Tror jag läst i någon kommentar att de ska kunna tvättas i 90 tom. Jag tvättar dock i 60.
De är helt fantastiska, ingen av mina råttor (har haft 10 st) har någonsin haft problem med fötterna.
Jag tycker att de håller lukten borta bra, de kan klippas i lagom bitar, dammsugas, tvättas o.s.v.
Rekommenderar dem verkligen! :)
Oh ska också skaffa! Verkar riktigt awsome.
MVH Ciwi
Eftersom ni är inne på borris mattorna så tänkte ja fråga, jag som inte har möjlighet att ta mig till ikea (mer eller mindre aldrig) men ska till ÖB och tänkte köpa mattor där, är det något speciellt med just borris mattor eller är mattor från ÖB lika bra? (Ja nu menar jag funktions mässigt alltså inte priset för ja antar att det kan vara några kronor extra på ÖB) Hoppas det är lika bra :) Annars får ja allt ta mig till ikea nån gång ^^
I think more things before breakfast than people think all day 
Det är nog ingen skillnad om underlaget är latex och det uppepå är av propylen eller vad det heter. :)
Finns annars för fem kronor på JYSK.
#9 vilket tur. Ja jag såg att nån annan skrev om jysk mattorna. Ska ju som sagt till ÖB idag och kolla runt och lär köpa där men det är aldrig fel att ha fler så när ja är vid jysk nästa gång ska jag kolla in dom mattorna :)
De på jysk finns i två färger, tittade på dem här om dagen, de såg bra ut.
Men om du hittar något på ÖoB är ju det jättebra eftersom du ska dit! :)
Berätta sen hur det gick!
Köpte Borismattor idag:)
#11 ÖB hade absolut inga billiga och bra mattor så imorgon åker jag till jysk och införskaffar en hel hög med mattor så håll tummarna för att dom finns kvar där jag bor :)