(S) Bläsade charmtroll
Eftersom jag är lat kopierar jag av Rinrats annons. Två osålda bebisar finns kvar och dom bor just nu hos mig men söker nya hem där dom blir älskade och bortskämda.
*Namn: Born This Way & Party Rock Anthem
*födelsedatum: 11/5-2013
*färg, teckning o hårlag: Mink American Berkshire, Slät toppörad och Agouti American Berkshire, Slät, Toppörad
*kön: Hanar
*kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 13 Stycken födda. 9 stycken överlevande efter 4-5 veckor då en hemsk händelse skedde då en vuxen hane anföll småpojkarna och 4 avled.
*faderns namn, födelsedatum, vikt: Shannaras Lumiukko "Lumi". 15/12-2011. vikt: 700 +
*moderns namn, födelsedatum, vikt: Katoz Vissla 1/6-2012 okänd vikt men absolut över 300 gram.
*syfte med parningen el om det är omplacering, anledning:Tanken var att få fram trygga individer med hälsa och temperament. Men Vissla fick en knöl bakom frambenet under tiden hon hade sin kull. Tråkigt eftersom det dök upp så pass sent att hon han få en kull men läget är som det är.
*omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc:
Dom är som bebisar är mest , full i bus och nyfikna på livet. Dom bor just nu med pappa Lumi med flock och en drös andra helvilda bebisar. Både Born och hans bror har klarat flytt och intro utan problem.
*pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: 300kr och kommer reggas i srs.
*ort där råttan/råttorna finns: Örbyhus men transport kan ev ordnas till andra orter.
*telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): 070-4915762 eller pm här eller på fb sidan Shannaras Rattery.
*Övrigt: Säljes som sällskap och ev till utställning om man vill det.
Born har en skada på svansen så han kan endast tävla i agility. Dock är det inget han lider av. Pojkarna flyttas helst tillsammans

åå blev förälskad i party så fin teckning! 😍

#4 Ja han är jättefin och jag hade gärna behållit honom men tyvärr klickar vi inte.

Transport finns till Umeå i norr och ev Lund i skåne.

åker imorgon till stockholm . finns transport ev norrut.
synd att det var hanar.. annars hade jag lätt tagit party :/ o att jag bestämt mig att inte skaffa fler hanar. hoppas det nappar snart o att dom får ett bra hem!