vilken bur?
Har haft lite funderingar på om jag ska sälja min bur och köpa en ny som inte Bianca kan smita ifrån.
Isåfall skulle jag vilja ha en stor rymligbur som man kan inreda massor och lätt att städa ur. Mina 7 råtthonor ska ha gott om plats i den. Vilken skulle ni rekomendera?
dom som har denna bur
Savic Royal Suite 95 Double
vad tycker ni om den? :)
Kan hon rymma från den :o.. vet du hur hon gör?
Säg till om den ska säljas ;)
Kollat på
Furet Tower?
#2 hah jaaa hon är så liten så hon trycker sig igenom den xD
det gör jag!
njaa, furet tower verkar vara jobbig att städa ur då det ser ut som att man måste lyfta bort gallret för att ta bort bottne :p
#3 nej det är jätte smidigt att städa, stora öppningar också:)
Jag älskar RSD! speciellt nu när jag tagit bort mellanplanet. Bästa buren jag haft hittills :) Enda nackdelen jag ser med den buren är att den är lite stor för att få in i duschen, och att man inte kan fästa vissa saker i dörrarna, för då blir det svårt att öppna :P
Små stjärnor lyser också i mörkret.
#5 varför tog du bort mellan planen? :) haha okej, jaa jag kan nog inte heller ta in nån stor bur i duchen då vi har ett badkar, prövade lyfta upp min bur på badkaret men det gick ju som det gick.. x) hur stora dörrar är det? :)
#7 jag tyckte det blev svårt att inreda när det var så lite plats i dom båda delarna, tyckte den bara var i vägen haha :P
Det är ju fyra dörrar, öppnar man alla så är hela framsidan öppen på buren :) kolla in i RSD-tråden som finns :)
Små stjärnor lyser också i mörkret.
jaha okej :) ska kika! :)