Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 532 ggr
malin.maria
1

Byta sputniks?

Jag har en blå, grön och lila sputnik som jag vill byta mot vita/ljusgrå sputniks. Någon intresserad? Tänkte att det är lite mer miljövänligt att byta än att köpa nya! :)

Vänliga Hälsningar

Malin

fridaanna87
0

Var finns du? Jag har en ljusgrå, och tar gärna emot en med lite mer färg! Har du bilder på dina? :)

malin.maria
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag finns i Stockholm. Har tyvärr inga bilder på dem, då de är på landstället för tillfället, men de är i nyskick. Bifogar bilder, det är alltså helfärgade sputniks (hittade ingen bild) i den blå, gröna och lila färgen på bilderna :)

Vänliga Hälsningar

Malin

malin.maria
0

Grön

Vänliga Hälsningar

Malin

malin.maria
0

Lila

Vänliga Hälsningar

Malin

Blodfot
0

jag vill gjärna ha en blå/vit och kan byta mot en svart grå som knappt har används.

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

malin.maria
0

#5 Har dessvärre bara helfärgade, och är ute efter helvit/helgrå

Vänliga Hälsningar

Malin

fridaanna87
0

Jag har som sagt en helgrå som jag kan byta mot den gröna, dessvärre bor jag i göteborg.. Det är om vi kan skicka på något sätt eller om du ska neråt någon gång i snar framtid och kan hämta/lämna? :)

malin.maria
0

Toppen! Det kan vi väl lösa med att skicka som paket? Kommer ju kosta lika mycket åt båda hållen. PM:a mig din adress så kommer vi överens om nåt :) Har tagit hem den gröna från landet nu nämligen, så kan skicka den närsom!

Vänliga Hälsningar

Malin