Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 1588 ggr
kolpa
1

Djuräffär Örebro

Hej alla som bor i örebro, vilken djuraffär tycker ni är bäst?

I stan finns ju Arken Zoo och i Marieberg finns DjurensCenter och Grizzly Zoo, sedan hittade min kompis en djuraffär som hette TropicZoo som låg lite gömd till men hade funnits där jätte länge :-O Vi har inga fler djuraffärer va?

Itchy
0

grizzly, dyra & ibland dålig djurhållning

djurens center, billiga & inga djur

tropic zoo, dyra & usel djurhållning

arken zoo, varierande ang dyrt/billigt, men de har bra service, men djurhållningen är ofta inget vidare

akvariekällaren, har bara akvariefiskar & dylikt, samrt lite hund & katttillbehör

You can't spell Bitchy without Itchy

Apootie
0

Jag gillar djurens center vid marieberg 🙂

Itchy
1

#2 var som praktikant hos dom i 4 månader, och personalen där bryr sej verkligen om både soína kunder, & sina kunders djurs välbefinnande, och ägerskan berättade om incidenten som fick henne att inse att djur inte hör hemma i affärer, och de blev en av sveriges första djuraffärer somm avvecklade husdjursförsälningen helt :)

Itchy
0

visst ja, det finns husdjurscenter ute i vivalla, väldigt dyra, och har dåligt sortiment, men de har inga djur

kolpa
0

Jo de har ju byggt om nere i källaren på arken zoo, vad tycker ni om det? Jag handlar mest på grizzly men det är bara för att de är närmast. Egentligen (till råttorna) handlar jag bara torrfodret och toa-lätt i djuraffärerna och det brukar jag göra på grizzly för de är väl billigast?

kolpa
0

Tropic Zoo har heller inga djur, men de tog bort djuren av den anledningen att inga djur blev sålda, det verkar inte gå så bra för tropic, inga kunder och det känns lite som en dyr loppis man går in i :/

Itchy
0

#6 det var ett bra tag sen jag gick in på tropic just för att det är en så dålig affär, det var den nuvarande ägarens far som grundade butiken, och då var det tydligen stans bästa zooaffär, och som till och med födde upp sina egna djur för försäljning

och ang källaren påa rken zoo, det är toppenbra nu jämfört med hur djurrummen var innan :)

och min vän som jobbar där verkar trivas att jobba där

kolpa
0

#7 Jo jag var på tropic för första gången för någon månad sen (första och förmodligen sista) han berättade det, men det var liksom lite skumt, han hade ett hus (sovhus i trä) och jag frågade vad det kostade han bara 359 kr, då sa jag okej (som att han visste att jag tyckte det var på tokt för dyrt då jag köpte en likadan för drygt 100 kr) så då sa han du kan få den för 200 kr, men jag köpte den aldrig…. loppis???

Min kusin jobbar på Arken också hon trivs där med tror jag ;)