BUR köpes
Är ute efter en ny bur. Inte allt för liten. Bor i Luleå så den bör finnas i närheten eller kunnas frakta hitåt. Även ute efter tillbehör så som rör osv.
inte allt för dyrt
Jag har en Furet XL till salu. Jag bor utanför Gävle, men har kollat upp frakt osv till Lule, vilket går på ca 200 med Bussgods. Måtten på buren är: - B 80 x D 75 x H 86,5 cm. Skulle gärna vilja ha 1000,- för den exklusive frakt. Allt på bilden ingår förutom vattenflaskan, matskålen och hängmattan. Jag har haft den till mina killar, men vi ska flytta till mindre lägenhet så de ska få en annan bur. Den är köpt i mars, så den är väldigt fräsch och fin. :)
kapar denna tråd lite. Denimia. vart utanför gävle bor du?
Jag bor i Sandviken. :)
oki
Var du sugen på buren eller, Emmieline?
måste kolla med min syster om hon kan hämta upp den i såfall efter som jag bor i Nås ca 19mil från gävle=)
Ahaa! Gör så, annars kanske man kan mötas halvvägs om det är så. :)
Bor i Luleå och har ett par hus , ett par rör och en transportbur kvar att sälja
http://rattor.ifokus.se/discussions/51c71c0d8e0e743ba90004c8-s-tillbehor?discussions-3
Okej! Men då vet jag iaf! Hör av dig om du känner att du vill ha den och vill åka halva vägen var eller liknande. Annars hoppas jag du hittar något annat! :)
Söker fortfarande!
Jag har några burar men bor dock i Umeå, finns även en vän till mig som har burar som hon vill bli av med.
Skulle de på något sätt kunnas tas uppåt? ex. piteå/luleå?
njaa inte vad jag vet, vi ska nog inte upp nå mer i sommar.
Okej. Tyvärr har jag inga planer att åka ner. Men tack ändå