transportväska
jag fick igår lite oväntat en transportväska av en vän, och jag undrar nu om ngn av er här inne har ngn erfarenhet om hurvidare de är för råttor, jag är mest orolig över att de ska bita hål på den under transport, så jag vet ej hurvidare jag ska skänka den till katthemmet eller ej :/
You can't spell Bitchy without Itchy
jag har en liknande och det enda problemet jag hade var att den äldsta killen bet en enda gång i ''gallret'' men det gjorde bara att jag kunde sätta in en miniflaska lättare :P det finns väl risk för att dom biter, men jag sj har inte vart med om det.
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
Är ju bra att ha om man har en transportbur av något slag som får plats i väskan. Blir ju mindre drag för råttorna, plus att det ser snyggare ut och blir lättare att bära :)
nu när jag kollade lite närmre har vi olika ''galler'' det är större hål i min väska :P
Maybe it's not too late

hmm…jag får helt enkelt hoppas på att de inte tkr att den ser ätbar ut :P
annars kan den ju iof användas till herr långöra :P
sh*t vilken deja vu det var när du skrev så:O haha
Maybe it's not too late

jasså XD
haha ja XD
Maybe it's not too late
Jag tror att de kommer trivas gott i den, brukar de inte gnaga i vanliga fall så varför skulle de börja nu?
Du kan ju testa iallafall.

:P jag testade precis att ha en av mina honor i väskan en stund…och nu så såg jag att hon har smakat på den, men bara gjort ett väldigt litet hål i "gallret" men jag tror att det hade med uttråkning att göra :P
jag ska fixa in en hängmatta i den & fixa till den lite mer, sen så kommer de nog aldrig ha tråkigt i den igen ^_^

Brukar ha en sån på sommaren när jag tar med mig någon ut! Men de funkar bara för gnagfria råttor, en råtta som vill ut tar sig ut på mindre än 5 minuter.
Qui dormit, non peccat

när mina 3 hanar skulle transporteras häromdagen så tyckte jag självklart att väskan vore ypperlig då den är helt dragfri, så då plockade jag i dom i transporten & gick för att stänga av datorn & packa det sista som skulle med, när jag kom tillbaka & lyfte upp buren så var den lätt…väldigt lätt, så jag kikar in, oc h där sitter bara Kevin snällt & tittar på mej, de andra 2 hade bitit hål på gallret & passat på att ta en upptäcksfärd i köket nu när kusten var klar -.-'
Åhåh! Vet du var den är köpt nånstans/vilket märke?!

#12 ingen aning, en kompis som gav mej den efter att han hade omplacerat sin katt, men jag skulle verkligen inte rekommendera en sån väska då det tog ett par minuter för mina råttor att bita hål på tyget
Jag har använt mig av en liknande väska flera gånger. Speciellt till min ena hane (som bodde ensam pga aggressivitet). Funkade utmärkts för oss.