Råttor iFokus

Råttor

Etikettburen-boende-inredning
Läst 468 ggr
[Dimar8]
0

Avundsjuk..

Åh, jag blir sååå avundsjuk på er som har så himla fint inrett i era burar, vart får ni tag i allt?! Jag har vart inne i över 5 olika djur-affärer, men har varken hittat separata hyllplaner och andra söta små kojor att hänga i min bur.. Finns det någon webbsida ni rekommenderar? Isåfall, kommentera, endast om du/bekanta köpt därifrån, så jag vet att det är säkert ;D

[[Mellebelle]]
1

Jag rekommenderar starkt IKEA finns jätte mycket bra saker man kan inreda med därifrån bara använda fantasin, och billigt är det dessutom :)

[Dimar8]
0

#1 Jag var där igår, hittade ingenting förutom mattor till botten:( Hade jag haft en sy-maskin hade det vart en annan sak, får baske mig ta och åka hem till mormor och fjäska till mig en jag kan få ;)

sarakaka
0

De flesta av mina saker är från IKEA, clas ohlsson, jysk och liknande. :)

[[Mellebelle]]
1

#2 då hade du inte tillräckligt med fantasi ;) finns massa saker råttor kan klättra på, sova på, krypa in i osv. Sök i sökrutan på IKEA så kommer set en massa länkar som du kan få tips ifrån :) kan tyvärr inte länka då jag sitter vid mobilen

[Dimar8]
0

#3 Skulle du kunna posta en bild på buren? c:

sarakaka
0

Ok har två olika just nu, ska ta bilder, vänta lite! ^^

[Dimar8]
1

#7 Åh tack så jääätte mycket för tipsen!

sarakaka
1

Ingen orsak! Får nog göra lite andra trådar också, typ rusta och clas ohlson! :)