Imac rat double 100
Hittat en bur jag skulle vilja ha men som jag inte hittar på någon sida förutom PWSS
Imac rat double 100
bred 100 * djup 54.5 * Hög 123
Någon som vet hur jag kan göra?
Vad är fel med PWSS? :)
//Nike
läst att många haft problem med dem och verkar som man inte kan köpa om man bor i göteborg
#2 Hm…okej, då vet jag tyvärr ej :/
//Nike
kan man ringa djuraffärer o höra om de kan beställa in om de inte har
hittat den på en engelsk sida
den som heter imac rat 100 som är typ hälften så hög kommer animail att köpa in. Kan man göra på något sätt bygga ihop två burar på höjden?
Kanske om du borrar ett hål i botten på en bur.
Den buren ställer du uppepå den andra buren som du inte satt på gallertaket på.
Förstår du hur jag menar? :) Som en furet Tower.
Blir det billigare att köpa två mindre än en stor?
den stor verkar bara finnas utomlands och pwss men tror inte ja kan köpa av dem om ja bor i göteborg plus att jag har läst många som har varit missnöjda
Ok! Det är definitivt möjligt att sätta ihop två burar med lite trix. Där emot kan det bli svårt att sälja en av dem ifall du gör hål i botten.
Annars kan du ta bort ena botten och ena takgallret (och spara) och sedan sätta ihop delarna med buntband. Förstår du hur jag menar?
http://www.gibbon.se/Products/Product.aspx?SectionId=2622&Parent=2300&ItemId=30658 hittat den här. och de ser ut som man skulle nog kunna sätta in en halva tll mellan den blåa grejen i mitten.
Vet ni om de går? eftersom de är klämmrar eller vad man ska kalla dem på sidorna där den blåa grejen är för att hålla fast delarna
Det går nog. Hur mycket kostar den? :) Jättefin bur!
Ingen aning vad den kostar mailat en djuraffär och frågat m animail kan köpa in den.
Vore toppen m de gick att ta nedre delen av ena buren och ha i mellan den andra och så får man en bur som är runt 50 hög extra med samma bottenmått som kanske man kan ha 1-2-3 st i ifall man måste sära på någon eller nya råttor som ska introduceras eller något. Jag vill ha en bur som får plats med 8 råttor i ordinariebur så man inte behöver köpa större bur senare :)
Men givetvis börjar jag med två st samt att min kompis ska låna plats i min för två till :)