Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1372 ggr
gerbil99
7

Smådjurshotellet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vet du inte vart du ska lämna dina råttor när du åker bort? 

- Då har du kommit rätt! Jag och min familj har startat ett "smådjurs hotell", som är ett vanligt hem i lugn hemmamiljö. Det drivs av två tjejer på ungefär 15år som alltid har haft ett stort intresse för djur. Vi låter djurets ägare bestämma hur djuret ska skötas och tas omhand medans det är här hos oss. Här finns inga småbarn, hundar eller katter. 

Vi startade Smådjurshotellet därför att vi tycker att man ska kunna lämna bort sina djur till någon som man kan lita helt och fullt på, utan att behöva oroa sig för sina djur under tiden man är borta.

Vi ser helt enkelt till att djuren trivs och mår bra när de är här.

Om du behöver någon som passar din råtta så kan du läsa mer om oss på våran hemsida: 

www.smadjurshotellet.weebly.com

Vi finns i Nynäshamn som ligger ca: 5mil söder om Stockholm.

// Johanna - Medarbetare på Gerbiler ifokus

Zolah
0
gerbil99
4

Zolah
0

hur är det med karantän osv? är alla djur i samma rum?

zickan
0

Buren kommer att städas så ofta som du som ägare vill. De kommer att stå avskilda från varandra och de kommer inte att störas av varandra. Så står det på hemsidan.Men hur är det med kontakt smitta som tas via kläder och händer? Och hur är det med luftburna?

Står att ni tar in guldhamster, hur gör ni med ev papova smitta? 

Vad vi kan erbjuda ditt djur:

• Daglig Motion efter dina anvisningar
  • Daglig Skötsel av allt ditt djur behöver
  • Spån Fint utan terpentin - Vad är det för spån ni har som inte innehåller terpentin?
  • Bur-Skötsel när det behövs

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

JoySurrender
2

Det är kanske lite osmart att öppna 1 augusti när de flesta har semester i juli…

If you fight love, you're always a loser

Glamråttan

Stephanie
3

#4 Lövträdsspån är väl inte överdrivet ovanligt?

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

kolpa
0

Tass

Blodfot
0

tass

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

gerbil99
7

#4 Vi ska verkligen försöka att få all smittorisk så liten som möjligt och ska därför både innan och efter att ett djur sköts om tvätta händerna för att förhindra smittorisken så mycket som möjligt…

De luftbruna smittorna tror jag inte ska kunna sprida sig mellan de rum vi har för djuren då de ligger väldigt avskilda från varandra.

Sen hade vi tänkt att ta in högst 4 burar sammtidigt eftersom att vi har 4 enskilda rum att ha djuren i. 🙂

kolpa
0

Hur går det för smådjurshotellet?

[[Mellebelle]]
4

så tråkigt att ni är så långt borta då jag verkligen behöver ett smådjurshotell.. 😐

gerbil99
2

#10 Vi har preliminärt 1 kanin inbokad :) #11 Vad synd… Hoppas att du hittar någon iallafall ;)