Tips på stor bur
Jag skulle behöva lite tips på vad man kan köpa för stor bra Och hällts billig bur. Är skälv rätt dålig på att hitta bra burar och sidor att hitta bur på

ferplast furet tower, suverän bur, och går att hitta billigt begagnat
You can't spell Bitchy without Itchy
Kolla på zooplus.dk om du inte redan har hittat den :) (finns som .se också, men den är dyrare!)
Har du platsen rekommenderar jag Royal Suite Double, men den kostar en slant.
Jag rekommenderar stort Furet Tower buren som du kan köpa på Zooplus.dk fri frakt och så får man typ 5% billigare om det är det första köpet där :) själv köpte jag en FT fast inte där den var begagnad och jätte fin och allt. Köpte den bara för 650 kr. I den kan man ha upp till 17 råttor enligt regel.
#4 den kostar ju inte 650? http://m.zooplus.dk/shop/smaadyr/bure_loebegaarde/rottebur/186915?previousProductGroupId=40362

#5 hon köpte ju begagnat, läs inlägget
#6 oj är sååå trött att jag inte såg :-S
#6 oj är sååå trött att jag inte såg :-S
#7 japp köpte den begagnad ;) # yes det är viktigt att läsa inlägget innan man säger något i förväg
Har hört att Furret Tower är rätt svårstädad, hur svårstädad är den?

#10 jag har inte haft några problem med städning, och jag har 2st :P
#10 jag har inga problem med att komma in med hela överkroppen så neej det tycker inte jag, däremot kan det vara svårt att städa rören
#12 kan man ta bort rören?

#12 ja självklart :P
När jag har städat min gamla FT har jag tagit ut saker, bl.a. rören, och sköljt i hett vatten i badkaret. Går jättefort. :)
Hej. Köp en stor bur som heter FURET TOWER
Dock så är väl inte zooplus fraktfritt längre? dock är frakten billig (tror det var 49 danska kr) Rätta mig om jag har fel, själv skulle jag inte få fraktfritt dock trots hög betalsumma
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
#17 Det är väl fraktfritt om det är över en viss summa? Var det iallafall för mina föräldrar i Mars månad detta året 🙂
#19 jaha, vad tråkigt :(
Ok, då har jag väll uppfattat det fel då :P då blir det väll en FT Tack för alla svar!