(O) Speedy
Hej!
Nu letar jag hem till Speedy som var ett återköp ifrån en familj. Han är jätte snäll och mysig killa. Sen han å sin bror kom tillbaka till mina 2 hanar här hemma tycker jag flocken blivit ostabil just med honom då det är han som bossar. Han troffsar med att bita hål på 2 av mina burar här hemma. Spelar ingen roll vad jag gör. Hela buren är full proppad med saker. Men det är BARA han som gnager på buren. Dem andra 3 är så lugna så jag tror de skulle vart bra om Speedy kom till en hanflock med lite mer energi. Dem andra 3 har absolut inte lika mycket energi som han. Speedy kräver mer tid och jag har tyvärr inte den tiden :/
födelsedatum: 30 Juni 2012
färg, teckning o hårlag: Black hodded m.m. Slät toppörad
kön: Hane
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) 12st
faderns namn, födelsedatum, vikt: Malte, black hooded rex topp
moderns namn, födelsedatum, vikt: Tinny, Black striped roan, slät, topp
syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Tjuvparning hos uppfödaren!
**omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc:
**Speddy och hans ena broder var ett återköp då den familjen bestämde sig för att skaffa sig en till hund istället, så jag fick ta tillbaka dem. Speedy är en pigg och glad kille med mycket energi. Han är mer spralligare än sina andra 3 bröder. Han är den som är bossen i buren.
pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: 150kr Eller kan diskuteras.
ort där råttan/råttorna finns: Tanumshede, transport kan finnas.
telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) Vid PM kan jag även ge ut nr. Aleksanderzzon@hotmail.se
Om annonsen ska vara låst eller ej: Ej låst
Blev lite fel där ^^ Här kommer nytt..
syfte med parningen el om det är omplacering, anledning:
Han är jätte snäll och mysig killa. Sen han å sin bror kom tillbaka till mina 2 hanar här hemma tycker jag flocken blivit ostabil just med honom då det är han som bossar. Han troffsar med att bita hål på 2 av mina burar här hemma. Spelar ingen roll vad jag gör. Hela buren är full proppad med saker. Men det är BARA han som gnager på buren. Dem andra 3 är så lugna så jag tror de skulle vart bra om Speedy kom till en hanflock med lite mer energi. Dem andra 3 har absolut inte lika mycket energi som han. Speedy kräver mer tid och jag har tyvärr inte den tiden :/
PUTT
Putt..