Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 334 ggr
rammi
0

bitråttor???

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag ska börja det här med att säga att mina tvillingar e underbara o jag älskar dom så himla mycket.. med det sagt så kommer min lilla undran.. när jag tar ut tvillingarna o sätter dom på axlen o myser med dom så tycker dom det e jätte mysigt.. dom stannar gärna kvar på mina axlar o myser.. men när jag sen låter dom springa runt i rummet blir dom som tokiga.. dom e överallt o ingenstans.. o sen när jag tar upp dom så naggar dom mig på fingrarna.. inte så det gör ont, men dock.. hur ska jag göra när dom gör det.. dom gör det inte annars.. bara när dom e uppspelta, verkar det som.. o det hör kanske till att dom e bara knappt 2,5 månader.. tacksam för alla svar,.. Fundersam

Daydreams
0

Det är säkert kärleksbett. Tar dom för hårt så säg nej eller fy så brukar dom sluta.

rammi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tack daydreams, man blir ju lite fundersam om man gör nåt fel.. vill ju göra rätt från början..

Daydreams
0

Jo visst vill man, Med mina första råttor oroade jag mig också en massa. Bebisar är ju ofta lite vilda (brukar kalla dom popcorn)Räcka ut tungan

Men dom blir lugnare med åldern. Sen är råttan så smart så du kan ju lära den vad den får och inte får göra.

Lollo86
0

jag brukar busa med mina händer med råttorna och "bråttas" med dom. då brukar dom bita lite men det är inte hårt. så det är nog bara busbett.