Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 849 ggr
[Emma--]
0

(S) Tillbehör

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

*2 längre ferplast rör (ett som består av 2 böjda rör och 1 rakt, det andra består av 3 böjda). 100 kr/st
Finns 2 extra ringar så man kan dela upp rören lite.

*2 raka ferplast rör. Ett färgat, ett genomskinligt. 20 kr/st
*10 kedjor till rören. (eventuellt lite fler) Följer med minst 2 kedjor/rör.

*2 ferplasthyllor. 50 kr/st. Dessa är nästan helt oanvända och är hela.
*1 stege som passar till hyllorna. 20 kr. Alternativt en hylla + stege för 60 kr. Stegen också i princip oanvänd.
*1 hörntoa 10 kr
*2 plasthus. Ett är lite gnagt på och kostar 30 kr, det andra är helt och kostar 40 kr.
*2 hus/sputniks som går att hänga i taket eller ställa på golvet. En är grå och har bara små gnagmärken. 40 kr.
Den andra är gul/grön och har lite mer gnagt på sig och är betydligt äldre och kostar 10 kr. 
*1 transportbur trixie. Hel och fräsch. 80 kr. 

Finns i Luleå och jag säljer först och främst till dom som kan hämta här. Vill helst inte behöva skicka sakerna.

[Emma--]
0

Hyllorna, stegen och sputnikarna eventuellt sålda.
Eventuellt också några rör men det är bara att visa intresse på det.

dyoxide
0

Är ev. sugen på sputnikar (om dom inte blir sålda) och husen… I så fall om du kan frakta, eftersom jag bor i Skåne. Men vi kan ju avvakta lite och se om någon kan hämta dom istället :)

[Emma--]
0

Ja som sagt vill jag helst inte behöva skicka nå saker, men blir dom inte sålda kan vi spana på saken. Är någon som velat ha rören också ifall dom inte blir sålda.

Blir ju inte tunga paket i alla fall. Men ska avvakta ett tag och se om nån kan hämta dom först. :)

dyoxide
0

#3 Gör så! Får du dom inte sålda om typ 1-2 månader eller nåt så är jag nog intresserad, just hus är jag i behov av och sputnikar kan man aldrig ha för många av 😛

[[Mellebelle]]
0

finns husen och nån sputnik kvar? :)

[Emma--]
0

Båda husen finns mest troligt kvar, har en kompis som skulle fundera lite på saken. Sputnikarna är jag mer osäker över. 
Uppdaterar så fort hon bestämt sig vad hon skulle köpa! :)

[[Mellebelle]]
0

okej hör av dig, för jag är isf kanske intresserad. Ska till haparanda nästa tisdag typ då kanske man kan köra förbi eller mötas nånstans :)

[Emma--]
0

Okej. Hon lär bestämma sig innan dess så :)

[Emma--]
0

Uppdaterar och ändrar lite :P Hoppas det blev rätt såhär. *ferplaströr. 1 böjt och 3 raka. Ska kolla upp hur många ringar till rören som blev kvar! Tror man kan behöva sätta ihop det böjda med ett rakt. 120 kr *2 plasthus. Ett är lite gnagt på och kostar 30 kr, det andra är helt och kostar 40 kr. *1 transportbur trixie. Hel och fräsch. 80 kr.

JoySurrender
0

Är intresserad av hus och transportbur!

(Mamma till dyoxide)

If you fight love, you're always a loser

Glamråttan

[Emma--]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har bestämt mig för att inte skicka något. 
Så det är hämta på plats som gäller om man vill ha något. 

Det som är kvar är
2 raka rör, (ett genomskinligt, ett färgat)
plasthusen
Och transportburen. 

Har även den här lilla buren som fått agera tillfällig sjukbur och hamsterbur. Kanske duger den som transportbur eller något sånt. Eller varför inte bara lekstuga :P
50 kr för den i alla fall.

mått :
 Längd 43,5 (45 vid gallret)
Höjd 37
Djup 26,5 (28,5 vid gallret)

Fjordell
0

Åh, vad jag är sugen på den lilla röda buren… vore perfekt transportbur under somrarna! Jag ska se om jag har någon resa till Luleå inplanerad😃

[Emma--]
0

#12 Gör så. Så hör jag av mig om jag har vägarna förbi Piteå! :)

Blodfot
0

är transbort buren såld?

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

[Emma--]
0

Den är kvar

Blodfot
0

ok, du kan inte skicka?

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

[Emma--]
0

#16 Nej tyvärr hade jag inte tänkt göra det.

Blodfot
0

ok :( då får jag leta vidare

[Emma--]
0

Den här kan låsas.

Zolah
0
Inlägget är låst för nya kommentarer