RIP älskade Abigail
Hade börjat fundera på om det var dax för Abigail att vandra vidare, hon hade fått en liten juvertumör och hon var inte helt bra i luftrören, upplevde att hon haltade lite bak med, la märke till att hon gärna sov själv i hängmattorna på undre våningen… Senaste dagarna har hon dock varit mer aktiv än vanligt utanför buren. Igår kväll sprang hon runt mycket och jag höll henne en bra stund och gosade massor med henne, lovade henne att jag skulle ta bort henne när det var dax… När jag sedan stängde in dem la hon sig i cirkushuset på bottenvåningen efter alla kalasat på årets första färska jordgubbar, där hon måste ha somnat in ganska omgående… Hon är mitt första husdjur som dör, det känns dock "bra" fast tårarna sprutar, hon fick ett bra råttliv med stor bur, mycket inredning och bra mat, mängder av utevistelse och kärlek. Hon har inte levt en minut själv och hon fick lämna oss lugnt och stilla sovandes i burens trygghet…
Beklagar :( ♡
// Stephanie och hårbollarna 
Trösten är ju att hon fick somna in hemma i lugn och ro i alla fall, men beklagar sorgen :(
Beklagar
Sov i ro🌺
#2 Jättesöt, beklagar.
Det är det enda tråkiga med att skaffa djur :(
Supersöt Vila i frid:(
Vad vacker hon är! Beklagar 😕Skönt att hon fick ett så lugnt slut ändå, hemma i ro med alla sina vänner 🌺
Vilken söt liten dam.
Vad skönt ändå hon fick somna hemma i lugn& ro med kompisarna, efter en riktig kalasmåltid.
Beklagar sorgen. 🌺
Tack..
mitt i allt mörka finns det en sol, hon fick somna in med sina vänner, men jag beklagar din sorg och vet hur det är!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!