Bur underlag
Hej!
Jag skulle vilja ha tips på burbottensinredning ni har i era burar? Jag har nu provat med Borris mattor från IKEA men det stinker piss ifrån buren redan andra dagen. Därför vill jag sluta med det då varken jag eller min pojkvän tycker det är så kul.
Så , vad har ni för inredning? (förutom ni som har Borris mattor dvs)
Luktar det mycket?
Hur ofta gör du/ni rent er bur?
Tacksam för svar!
I'm not crazy. My reality is just different from yours.
tass*
Använder Borrismattor men funderar på att byta
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
All Pet Pine är bra, men lite dyrare. Körde på det förut hela tiden. :)
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
Carefresh vet jag att många använder med gott resultat, aldrig testat själv. STL tyckte jag var ett vedervärdigt underlag, men det är det ju också en del som använder.
Okej tack! Fler tips uppskattas 😃
Jag älskar hampaströ från Hampaprodukter, inte Granngården. Det är mjukt, ljust, dammar inte och luktar gott med sin lite söta doft!
Vart finns det att köpa?:)
Sen, hur ofta gör du/ni rent era burar?
Varje söndag tvättar jag botten, gallret, sakerna, och tvättar alla tyg sakerna i tvättmaskinen. 🙂
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
Pellets? "Toa-lätt" det använder jag och rengör 1 gång i veckan
Jag använder alspån. Jag tycker det är bra, små små träbitar som suger upp bra och det luktar typ ingenting!
jag städar ut lite varje dag om jag ser att de kissat eller så nånstans, en gång i veckan städar jag och skrubbar hela buren. :)