Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 516 ggr
fladdy
0

Seriös uppfödare?

Finns det någon seriös uppfödare som har någon kull? Helst en naken råtta annars vit/champange/Himalaya eller någon annan ljus färg, könet ska vara kille.

Om ni/du vill veta mer om mig så pm:a mig! 🙂

aaaaaaaaaaaangelina

Allamej
1

Seriösa med nakna finns inte 🙂 Men dom ljusa färgerna kan du nog ha tur med

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

fladdy
0

Aha, hur menar du? (vill inte låta dryg) 🙂

Ja, jag får söka lite …😛

aaaaaaaaaaaangelina

:')
1

Ett tips, läs på ordentligt. Löser du på kommer du hitta svaret på varför inga seriösa har nakenråttor :) Lycka till ^^

fladdy
0

Något tips på var jag kan läsa? #3 :)

aaaaaaaaaaaangelina

deeremf
0

http://rattor.ifokus.se/discussions/4d714bfab9cb46223305f7a4-annonsregler?discussions-1

Tja i reglerna står det iallafall varför du inte hittar dem här.

:')
0

#4 Läs allt här så får du en riktigt bra grund inkom "råttvetande" ^^http://rattor.ifokus.se/articles/4d7133e9b9cb46223904bb73-vanliga-rattfragor?discussions-1

Stephanie
0

Tänk också på att du inte får ha bara en råtta 🙂

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

fladdy
0

Men det är det att jag har en fast dom var 2 igår men den ena har sprungit bort. :( #7

aaaaaaaaaaaangelina

fladdy
0

Vet ni var man kan hitta uppfödare? :)

aaaaaaaaaaaangelina

[pepparkatt]2
0

Sprungit bort? Var? Kan du inte försöka fånga in honom då?

fladdy
0

Han är utomhus :'(

aaaaaaaaaaaangelina

Stephanie
0

Oj, hur gick det till?

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

fladdy
0

Han smet ur sin sele och in i en massa brännässlor som jag har rivit ner, men jag gick och kastade ut mat idag..

aaaaaaaaaaaangelina

Mapel
0

Du borde nog inte släppa ut råttorna så, en inhägnat område eller konstant tillsyn så att de inte kan ta sig ur selen är bäst. Det är dumt att ta ut dem om de inte är helt tama också, men vet ju inte om så var fallet för dig. Ett litet tips bara :)

fladdy
0

Ja, jag vet det nu och det misstaget kommer jag inte göra om😕

aaaaaaaaaaaangelina