Min nya bur!
Förra veckan beställde jag en RS och fick precis ett samtal att det finns att hämta nu :D Antingen åker sambons bror och hämtar den, eller så åker jag dit själv när sambon kommer hem.
Kommer lägga upp bilder när den är uppe och klar :P Var till IKEA i helgen och handlade massa roligt. Hoppas tjejerna tycker om det :D
Åh vad kul! Ska bli roligt å se hur de blir :-)
Så kul =) det gick fort. Vill oxå få min bur nu hihi
Åh vad spännande! Alltid som julafton när nya burar ska inredas 😃
Det kommer bli helt underbart :D En helt ny fräsch bur till mina små älsklingar! Helt galet som jag längtar :D
Åh, vad spännande! Inväntar själv en Critter Nation, så jag förstår hur du känner, haha ;) Uppdatera som sagt gärna med bilder, kommer behöva lite inspiration känner jag!
Vänliga Hälsningar
Malin
#5 Åh så härligt! Visst är väntan nästan olidlig? Ska absolut lägga upp en massa bilder :)
Haha, ja jag har obsessat en CN i tre månader nu, så man är ju ganska sugen på att få hem den nu :P Ska framförallt bli skönt att kunna öppna hela buren, mycket lättare att handskas med än en liten lucka på mitten :)
Vänliga Hälsningar
Malin
Visst är den och RS ganska lika varandra? Jag googlade CN nu, och tyckte de såg nästan identiska ut :)
Ja, de enda skillnaderna är att CS har lite mindre avstånd mellan gallren, är grå istället för blå, och att gallret är vågrätt på hela buren (RS har lodrätt galler på kortsidorna). Sen tror jag även att RS har högre skvättskydd om jag förstått det rätt. Så RS passar nog bättre om man har "skvättbart" underlag, men jag använder tidningar och fleece, så då funkar det ju ändå :)
Vänliga Hälsningar
Malin
#9 Ahaa låter ju inte dumt det heller! Hur mycket kostar den? Hur beställde du den?
#10 Beställde den via en polsk hemsida, kostade sammanlagt runt 3 000kr. Vet inte hur lång tid det tar att få den, men hoppas inte alltför länge..!
Vänliga Hälsningar
Malin