spinn-off från kickans diskus!
#24 [](javascript:void top.ShowProfile('Lollo86') "Visa personlig sida för Lollo86.")
Lollo86
2008-05-30
14:26
#18 visst är sverige ett fantasktiskt och jag är glad att jag föddes här.
men pengarna som går till försvaret verkar då inte hjälpa så bra för vårat försvar är väl ett av det sämta försvaren.. vi skulle aldrig klara av ett krig här.
Nu vill dom ju höja bensinen också till 27 kr.. men det kanske inte kommer gå igenom? men iallafall.. dom VILL det.. hur sjukt är inte det? Dom ger folket skuldkänslor om att miljön inte ser bra ut.. men vilkas fel är det?? jo politikernas.. Allt är ju så gott som medians fel för det är så jäääkla mycket bilreklamer att man ska köpa den och den för att vara den modernaste typ..
sen höjer dom priserna på tåg och buss också så då blir man ju ändå snål och tar bilen istället för man tycker att det är lika dyrt det.. inte så men jag tror inte detta kommer sluta bra om en 10-15 år..
människan jobbar som robotar också.. allt handlar om jobb nu för tiden, vem som har jobbat mest och vad man jobbar med.. Man verkar vara mera värd då.. nånting som man kan skryta med. men om man är arbetslös så tycker folk så synd om en. men det är ju så här att vissa kanske tycker att det är jobbigt att jobba 8a timmar om dagen. jag själv skulle gärna vilja gå ner så man fick jobba 5-6 timmar varje dag. förstå så mycket mer företag kunde anställa människor. och man skulle få så mycket mera frihet.
TV'n är ju den värsta fienden men den kan vi tala om nån annan gång ;P
#25 [](javascript:void top.ShowProfile('Freke') "Visa personlig sida för Freke.")
Freke
2008-05-30
14:39
Det var just det…..
Regeringen anser ioch med ned läggningarna att sverige inte är värt att försvara, och där igenom inte värt att satsa på…
Varför har du en ytterdörr till din Lgh/hus?? om du inte har något av värde kan du ju ta bort den? Det är ju så regeringen gör just nu??
Tar bort den dörren som vi haft…