Annons:
Etikettburen-boende-inredning
Läst 449 ggr
Keeran
7/5/20, 7:15 PM

Perfect/ perfect maxi.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ingen råtta än men ska skaffa två snart. Jag funderar lite på burarna Perfect eller Perfect maxi. Kruxet är att galleravståndet är ganska stort. Någon som testat dessa burar? Fungerar det utan att näta in extra? 😊

Annons:
Keeran
7/6/20, 10:13 PM
#1

Köpte en Savic Zeno istället.

Matilda1
7/9/20, 9:46 AM
#2

Den buren du visar verkar ganska bra men den jag har skulle jag säga är lite bättre speciell i början när råttorna ska vänja sig vid dig. Jag har två råttor och då har jag buren ”suite royal XXL”. Den är väldigt bra och mina råttor uppskattar den. Den är väldigt bra, speciellt i början för att man ska kunna komma åt råttorna överallt i buren. Den har hjul så att du kan flytta den hyfsat mycket. (Jag vet ej hur man länkar så du får kopiera texten under.) https://www.teddytassen.se/webbshop/chinchilla/chinchillaburar/burar/suite-royal-xxl-146x1155x675cm-1196.html?gclid=EAIaIQobChMIjJ7EitS_6gIVlqSyCh2GMAjMEAQYBCABEgKvcPD_BwE

Matilda1
7/9/20, 9:46 AM
#3

Det blev visst en länk.

Keeran
7/11/20, 12:37 PM
#4

Tack för svar. 😊 Den är tyvärr för dyr för mig men har kikat på den också.

Fyraråttor
7/26/20, 9:50 PM
#5

Hej! Jag har köpt precis en sådandär bur fast med ett lager till. Har märkt att gallerstorleken är alldeles för stor så jag rekomenderar inte att du köper den. Och om du redan har köpt är det nästan ett måste att skaffa nät till den då dem annars har stor möjlighet till att rymma. Möjligtvis kanske buren funkar till fullvuxna råtthanar men inte till småttingar eller honor. 

Är själv enormt besviken då det på beskrivningarna står att de ska passa råttor men inte alls lever upp till det. Hoppas du finner en annan bra bur till ett bra pris. Lycka till

Keeran
7/27/20, 5:24 PM
#6

Tack för svar, läste om buren och misstänkte att det skulle bli för stort mellanrum i gallret. Är ganska nöjd med buren jag köpte istället, kanske något ranglig konstruktion, men det märks bara vid städning etc. Gallersektionerna lossnar liksom från ramen när man lyfter bort gallerdelen annars är den stabil när den sitter ihop. 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: