Annons:
Etikettannonsering
Läst 1132 ggr
Gronhultarens
2/8/20, 7:30 PM

Silvermane Berkshire söker nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Säljer 5 stycken Silvermane Berkshire råttor och 3 stycken Patched/Dalmatian råttor. Idag är dom bara 2 veckor men de går bra att boka redan nu, råttorna jag säljer säljs INTE som foder utan enbart sällskap. Dom är leveransklara from. andra veckan i Mars. Silvermane Berkshire 300:-/st Silvermane får mjukare päls än vanliga råttor, typ som silke och är otroligt vackra. Patched/Dalmatian 200:-/st Ovanlig färg i Sverige fortfarande. (Tänk på att råttor är flockdjur och om ni inte redan HAR råttor hemma så är minimum krav att köpa två) Mycket trevliga råttor. Ni hittar mig på Grönhultarens, rats & mice på Facebook och @gronhultarens på Instagram Skicka PM vid seriöst intresse.

Annons:
zickan
2/9/20, 7:41 AM
#1

Missat annonsreglerna? Återkom med infon som saknar i ett till inlägg här under. https://rattor.ifokus.se/discussions/4d714bfab9cb46223305f7a4-annonsregler?stickies-1

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Melynia
2/12/20, 2:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Ingen av dessa bebisar ser ut att vara Silvermane öht, den är dominant så den bör synas redan när de är små. Även vid heterozygot silvermane så syns det tydligt. Samt även de inte heller är dalmatian, ser inga fläckar. Ser snarare ut att vara roans med mycket smal rand eller så kallad cap-striped. 

Oavsett en riktig gensoppa, varför avlar du teckningar med silvermane? Hur ser stamtavlorna och bakgrunden ut? Här är en bild på en av mina bebisar, där silvermane inte är så bra, men silvreringen syns tydligt över hans mörka mock mink-färg.

~ ᘛ⁐̤ᕐᐷ ~

Elda Rattery
Skara, Västra Götaland
(ig: eldarattery)

zickan
2/14/20, 6:23 PM
#3

Då annonsreglerna inte följes låses tråden.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: