Annons:
Etikettannonsering
Läst 482 ggr
Nava
2019-10-23 00:05

3 råtthanar säljes

Billy, Ringo och Ruben!
Jag har tre hanar här hemma, Billy 2 år gammal (ungefär) samt Ruben och Ringo på 8 månader. De har bara bott hemma hos mig i ca 1 vecka, men har märkt att de skulle behöva någon med mer erfarenhet av råttor och bättre möjligheter att springa utanför buren. Har även allergier i familjen som inte funkat till 100% tyvärr.
Billy är den äldste och föredrar att ta det lugnt, han diggar hängmattor och hänger inte alltid på utanför buren.
Ringo är nyfiken och utforskar gärna, men diggar inte riktigt att bli uppburen och är lätt skrämd av plötsliga ljud. Han har bitit mig en enstaka gång, men hos förra ägaren har han bara nafsat en gång pga att han blev skrämd, så i mitt fall kan det lika gärna ha varit jag som var osäker av mig.
Ruben är lugn och social och diggar också att utforska, han har inga problem att bli uppburen och man kan ha honom i knät eller i sängen utan problem med att få tag på honom ifall han börjar dra iväg.
Alla tre diggar verkligen ägg samt fruktgröt.
Bur och inredning ingår, samt vattenflaskor och en liten mängd foder som finns kvar. Buren är en Ferplast Feret tower med måtten 80x75x161.
Jag köpte de tre råttisarna plus bur/inredning för 1800kr så tänkte mig samma pris denna gång. 

Jag bor i Värmdö utanför Stockholm men kan mötas med bil osv i värsta laget. Priset är inte jättenoga men något i liknande klass då mycket ingår. De behöver verkligen nya hem där de får tillräckligt med uppmärksamhet och säkerhet i hantering.

Bright light creates black shadows.

Never say never and Never say Forever

Annons:
Upp till toppen
Annons: