Annons:
Etikettannonsering
Läst 636 ggr
Linnean333
10/7/19, 9:32 AM

Råttbebisar rex till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tama och vana vid att hanteras Ingen fancy stamtavla men föräldrarna är väldigt snälla och kontaktsökande Födda 3/9-19 Jag bor på Styrsö i Göteborg, kan mötas i stan. Pris 175kr, 2 st 300kr

Annons:
jeanav
10/7/19, 11:33 AM
#1

hej intresserad av hona , har redan hemma så ingen ensam hona! smsa gärna bild 0707649166 mvh

zickan
10/7/19, 4:52 PM
#2

Hej. finns lite Annonsregler som skall följas här inne.  Du kan kopiera texten och lägga in här i tråden. Eller om du vill är det okej skapa ny tråd. 
https://rattor.ifokus.se/discussions/4d714bfab9cb46223305f7a4-annonsregler

Detta ska en säljes/omplaceringsannons innehålla;

  • födelsedatum

  • färg, teckning o hårlag

  • kön

  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v)

  • faderns namn, födelsedatum, vikt

  • moderns namn, födelsedatum, vikt

  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning

  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc

  • pris

  • ort där råttan/råttorna finns

  • telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus)

Har du ej alla fakta så fyll endast i vet ej på dessa punkter.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Linnean333
10/7/19, 6:48 PM
#3

födelsedatum 3/9-2019 färg, teckning o hårlag Blandade färger och teckningar. Rex kön 5 pojkar, 3 flickor kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) 10st födda, 10 vid avvänjning faderns namn, födelsedatum, vikt Mogway, siames, född januari 2019 ca 400g moderns namn, födelsedatum, vikt Pixie, roan, född mars 2019 ca 300g syfte med parningen el om det är omplacering, anledning Temperament, främst för att utöka min egen flock omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc Alla bebisarna är kontaktsökande och har utan problem kommit in i flocken när jag särade på pojkar och flickor pris 175kr 2st 300kr ort där råttan/råttorna finns Göteborg telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) 070-7772973 simonsson.linnea@gmail.com

Upp till toppen
Annons: