Annons:
Etikettrif-och-ifokus
Läst 407 ggr
zickan
2019-08-16 19:27

Aktivare rif?

Rif har varit rätt oaktivt under lång tid. Jag har inte varit den bästa att få igång sidan heller.  Själv haft för mycket i privatlivet. Nu senast var det brand i trapphuset och jag förlorade hela mitt förråd. 

Men peppar peppar verkar saker ha börjat lugna sig och komma i balans nu. 

Har du några tips på hur vi får sidan att leva igen?. Vad skulle du vilja se mer av här inne för att va mer aktiv och logga in oftare?

Nu har facebook börjat stänga ner annons sidor så tipsa gärna om att det går bra att annonser här inne. 

Kanske till och med lust att bli en aktiv Medarbetare och fixa, trixa här på sidan. Hålla koll på inlägg, hjälpa till att snygga upp lite, skriva artiklar, va aktiv och kanske hålla i någon tävling, quiz eller liknande?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
Herveaux
2019-08-16 19:30
#1

Är inte råttägare själv, men jag tycker alltid quizzar är roliga, hur mycket eller lite jag än vet om ämnet är det roligt att testa kunskaperna (eller lyckan😇).


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Mitchika
2019-08-16 20:19
#2

Jag gillar också quizzar och jag absolut älskar bildtrådar. Både av söta råttor i alla åldrar, men även av burar, roliga tillbehör, lekar och aktiveringar och annat råttrelaterat. Då jag aldrig kommer kunna ha råttor igen så lever jag på sådant när saknaden blir för stor. 😍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: