Annons:
Etikettannonsering
Läst 851 ggr
RosaViola
7/27/19, 10:15 AM

Mina råttor behöver nytt hem

Hej!

Jag behöver hjälp.  Jag kan av personliga skäl inte längre ta hand om mina två råtthonor Viola och Rosa. Särskilt Viola skulle behöva ett nytt hem då hon är mycket människosocial (det är hon som poserar i min signaturbild). Rosa är mer tillbakadragen och kan vara lite sur. Damerna är födda i Januari förra året, och finns i centrala Stockholm. Stor bur medföljer utan kostnad.

Hoppas så att någon har plats för ytterligare två hembehövande råttor.

Helena

Annons:
Poppy1
7/28/19, 8:10 PM
#1

Hej! Jag letar efter sällskap till min råtta Lilla My som nyligen blivit ensam. Hon är också född jan-18 och jag letar efter någon i samma ålder som henne. Finns i Lund, men om transport går att ordna kan jag erbjuda stor bur, utevistelse var dag och massor med kärlek :) Tyvärr har jag ju då inte möjlighet att hälsa på råttorna först och det är en bit för dom att åka, men du kan väl höra om dig om det ändå låter intressant eller om du vill veta mer! Katarina

RosaViola
7/29/19, 9:30 AM
#2

Hej Katarina!

Ja,  jag tycker det låter som en perfekt matchning, bara vi kan ordna transporten.  

Jag skrev också ett meddelande till dig när jag sett din annons!

Eventuellt har jag en släkting som reser mellan Stockholm och södra Sverige, men jag vet inte när det kan bli aktuellt. Har du några kontakter?

Helena

Mymlan&Vifs
7/31/19, 12:09 PM
#3

#2 Eventuellt kan ni kolla i Facebook-gruppen Råttorna ifall det är någon som kan ställa upp på transport:

https://www.facebook.com/groups/315445838494970/

Det är en ganska vanligt förekommande fråga där så det dyker säkert upp någon som kan hjälpa.

Poppy1
8/1/19, 9:53 AM
#4

Tack! Jag har provat en annan fb-grupp också men inte fått godkänt ansökan om att gå med där än. Testar här också:)

Upp till toppen
Annons: