Annons:
Etikettannonsering
Läst 1263 ggr
Trnavka
7/27/19, 2:29 AM

Två råtthonor söker hem (Löst)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag behöver tyvärr omplacera mina två sötnosar. De är honor, födda i september 18 av en privat uppfödare. De är väldigt aktiva, nyfikna och snälla men gillar mer att klättra och busa än att sitta och mysa. De är hur snälla som helst mot människor, men fungerar inte med andra råttor så jag söker någon som vill ta hand om dem som inte har några andra råttor sen tidigare, alternativt har tid och plats att låta dem springa ute länge utan andra råttor. Jag har försökt introducera på flera olika sätt, men det har blivit allvarliga bråk då, trots att mina tidigare råttor också varit omplacering. Småttingarna har redan flyttat två gånger pga att första ägaren ångrat sig, och nästa ägare egentligen inte kunde ta hand om fler än hon redan hade, och nu kommer jag att behöva flytta och kan ha två burar i mitt rum. Så de söker verkligen sitt för alltid-hem där de får mycket uppmärksamhet och bus. De finns i Uppsala men kan absolut åka en bit med tåg alternativt mötas i Göteborg i slutet av augusti. Hej!

Annons:
Trnavka
8/11/19, 10:27 PM
#1

Jag hittar inte något sätt att ta bort inlägget…. men de har hittat ett hem nu :)

Mymlan&Vifs
8/21/19, 9:17 AM
#2

#1 Kul att höra!

zickan
8/21/19, 8:43 PM
#3

Då låser jag inlägget :-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: