Annons:
Etikettråttägare
Läst 829 ggr
zickan
2019-03-24 01:15

Skatteåterbäringen

Börjar dra ihop sig.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
zickan
2019-03-24 01:16
#1

Nu har de flesta snart fått veta om de får åter skatt eller måste betala tillbaka. Du som får ut något på din skatt. Sitter du och smider några inköpsplaner till dina långsvansar?
Kanske lägger pengarna på dig själv och något behövligt som ny garderob, massage, träningskort, spara eller det mer tråkiga. Går till räkningar?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Magrat
2019-03-24 10:15
#2

Alltså jag fick tillbaka, men den kommer läggas rakt ner i djurens veterinärbuffert. Kanske inte det roligaste, men oj så behövligt efter början på ett år med sjuka djur.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

[134643]
2019-03-24 11:31
#3

Själv väntar jag på att få veta precis hur mycket jag ska betala tillbaka, det är nackdelen med att jobba utomlands. Betalade ingen skatt där förra året då jag hamnade under deras skattegräns men Sverige ska ändå ha in en massa. Gissar på att det blir runt 10.000:- 🤪

Meeen trots det unnade jag precis mig och råttorna en kombinerad luftrenare/luftfuktare  som kommer om ett par dagar 😍

Emouse
2019-04-02 18:47
#4

Jag får tillbaka runt 700 kr så det är inte något att jubla högt över direkt, men bättre än inget🤤

Går förmodligen till något tråkigt som hundmat eller något till studenten.

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Upp till toppen
Annons: